رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه :

واکسیناسیون بیش از 160000 دام سبک و سنگین بر علیه بیماری تب برفکی در شهرستان صحنه انجام شده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298287|21:05 - 1395/12/19
نسخه چاپی
واکسیناسیون بیش از 160000 دام سبک و سنگین بر علیه بیماری تب برفکی در شهرستان صحنه انجام شده است
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه گفت : واکسیناسسون بیش از ۱۵۸۰۰۰ دام سبک و بیش از ۲۰۰۰ راس دام سنگین بر علیه بیماری تب برفکی در شهرستان صحنه انجام شده است.

رامین سمیعیان در گفتگو باامروله، در راستای پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی و حفظ سرمایه دامداران شهرستان شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از اول دی ماه تاکنون اقدام به واکسیناسیون ۱۵۸۲۶۰ راس گوسفند و بز با پوشش همه روستاه های شهرستان و  ۲۰۰۶ راس گاو و گوساله بر علیه بیماری تب برفکی نموده است.

 

وی ادامه داد : در همین مدت ۱۷۲۰ راس گاو و گوساله بر علیه بیماری لمپی اسکین که در چند سال گذشته در کشور مشاهده شده است واکسینه شده اند.

 

سمیعیان خاطر نشان کرد : واکسیناسیون تب برفکی و لمپی اسکین گاو و گوساله در روستاههای باقیمانده شهرستان به انجام خواهد رسید تا به لطف خدا و با زحمت همکاران به پوشش صد در صدی روستاه ها برسیم.

 

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه در پایان با اعلام شماره‌های تماس ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ از شهروندان خواست تا موارد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و نظرات خود را از این طریق به اطلاع کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برسانند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد