رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:

ذخیره ۹۸۰ تن میوه وارداتی در سردخانه‌های استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298305|18:54 - 1395/12/21
نسخه چاپی
	ذخیره ۹۸۰ تن میوه وارداتی در سردخانه‌های استان کرمانشاه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۱۱۰۰ تن سیب و پرتقال در سردخانه‌های کرمانشاه ذخیره شده که از این میزان قریب به ۹۸۰ تن میوه از خارج وارد شده است.

به گزارشامروله،  خسرو شهبازی در خصوص تنظیم بازار کرمانشاه در روزهای منتهی به پایان سال اظهار داشت: در مجموع ۱۱۰۰ تن سیب و پرتقال در سردخانه‌های استان ذخیره شده که ۳۰۰ تن از این میزان سیب است.

 

وی از ذخیره ۸۰۰ تن پرتقال در سردخانه‌های استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: در مجموع ۱۲۱ تن میوه از بهترین میوه های مرغوب جنوب کشور خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره کردیم.

 

شهبازی با بیان اینکه ۹۷۹ تن میوه وارداتی از سایر کشورها برای تنظیم بازار کرمانشاه در روزهای منتهی به پایان سال در سردخانه‌های استان ذخیره شده، گفت: این اقدامات برای جلوگیری از نوسانات و افزایش بی رویه قیمت صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه میوه های ذخیره شده با قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار تا قبل از عید توزیع خواهد شد، افزود: مشکلی از نظر تأمین میوه شب عید در استان نداریم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: میوه های ذخیره‌سازی شده در سردخانه‌های استان کرمانشاه قبل از عید طی مراحل مختلف در شهرستانها توزیع می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد