سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین خبر داد:

کشف و ضبط بیش از ۱۰۰ کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز در هرسین

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298312|11:43 - 1395/12/22
نسخه چاپی
	کشف و ضبط بیش از ۱۰۰ کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز در هرسین
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از کشف، ضبط و امحاء بیش از ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز کشتار غیرمجاز از یک قصابی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله،   دکتر صیاد غلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدید روتین هفتگی انجام شده از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان هرسین مقدار ۱۰۵ کیلوگرم گوشت قرمز از یکی از قصابی های این شهرستان ضبط شد.

 

وی تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته مشخص شد که لاشه های مذکور در کشتارگاه کشتار نشده و گوشت فاقد هویت و متعلق به کشتارهای غیرمجاز بوده که بلافاصله ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.

 

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین با اشاره به ایام پایان سال و افزایش مصرف پروتئین توسط مردم به آنها توصیه اکید کرد که حتما، باید گوشت قرمز، گوشت سفید و تخم مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

 

این مقام مسئول افزود: شهروندان برای اطمینان بیشتر دقت کنند که گوشت خریداری شده ممهور به مهر دامپزشکی و برچسب این سازمان باشد که تاریخ کشتار و انقضا نیز بر روی آن درج شده است.

 

دکتر غلامی همچنین از مردم خواست که هرگونه تخلف مراکز عرضه فرآورده های خام دامی را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد