مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب:

دانش آموزان با تلاش در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهداء باشند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298336|12:20 - 1395/12/23
نسخه چاپی
	دانش آموزان با تلاش در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهداء باشند
مرصادنيوز:مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: فرهنگ ایثار وشهادت طلبی کشور را دربرابر هجوم دشمنان اسلام و انقلاب بیمه می کند لذا بایستی در راه تداوم مسیر سرخ شهداء تلاش کنیم.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز، روح اله عباسیان در حاشیه آیین معنوی زنگ ایثار و شهادت در دبستان شهید سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نسل جوان کشور می تواند با مطالعه وصیت نامه شهدا و ادامه دادن راه آنان زندگی خود و آینده کشور را تضمین کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب افزود: در دوران دفاع مقدس چه بسیار کودکان، نوجوانان و جوانانی که به شهادت رسیدند و یا مجروح و آزاده شدند که امروز همه ما باید با تاسی از شهدا راه آنها را ادامه دهیم و دانش آموزان در سنگر علم و دانش برای پیشبرد اهداف تلاش کنند.

 

 

وی گفت: دانش آموزان در جهت پاسداشت کار بزرگ شهدا می توانند گروه هایی تشکیل دهند و از خانواده های شهدا سرکشی کنند و از این طریق با شخصیت و اهداف حفظ نظام اسلام شهدای والا مقام آشنا شوند.

 

همزمان با 22 اسفند سالروز تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران به فرمان بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و روز بزرگداشت شهدا و سالروز وفات حضرت ام البنين (س) ، زنگ ايثار و شهادت صبح امروز بصورت نمادین با حضور مسئولان بنیاد شهید و آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب در دبستان شهید علی اشرف سلیمانی شهرستان سرپل ذهاب نواخته شد.

 

در دوران دفاع مقدس از 875 شهید سرافراز شهرستان سرپل ذهاب ،126 دانش آموز نوجوان برای نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه های جنگ شهید شدند و این نشان از حضور و نقش کم نظیر این دانش آموزان دارد.

 

انتهای پیام/*

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد