فرماندار شهرستان سرپلذهاب:

گسترش فضاهای فرهنگی و هنری یک سرمایه گذاری اجتماعی برای کاهش ناهنجاری ها است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298580|13:02 - 1396/01/14
نسخه چاپی
	گسترش فضاهای فرهنگی و هنری یک سرمایه گذاری اجتماعی برای کاهش ناهنجاری ها است
مرصادنيوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم رفع کمبودهای عرصه فرهنگ و هنر شهرستان گفت: گسترش وتوسعه اماکن و فضاهای فرهنگی و هنری یک سرمایه گذاری بزرگ اجتماعی برای کاهش ناهنجاریهای جامعه است.

به گزارشامروله، اکبرسنجابی در حاشیه بازدید از فرهنگسرای شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با بازی درازاظهار داشت: توجه به گسترش فضاهای فرهنگی نوعی سرمایه‌گذاری اجتماعی محسوب می‌شود و در این بین استفاده بهینه از فضاهای فرهنگی و توجه به توسعه اماکن هنری موجب جلوگیری از معضلات اجتماعی و فرهنگی بسیاری در شهرستان خواهد شد.

 

وی یادآور شد: پروژه فرهنگسرا سرپل ذهاب با مساحت 300 مترمربع و با اعتبار 350میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهرستان در دهه فجر سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسیده است، لذا توجه متولیان امور فرهنگی شهرستان در راستای استفاده بیشتر از این مکان فرهنگی و سوق دادن هنرمندان به طرف هنرمهم و ضروری است.

 

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: تلاش و توان مسئولین امر برای بهبود اوضاع و رونق بخشیدن به انجام کارهای فرهنگی و هنری در فرهنگسرای شهرستان به کار گرفته شود و دغدغه رفع مشکل در این بخش، در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

 

وی بیان داشت: هنر در سرپل ذهاب ریشه دیرینه دارد، تاریخ این شهرستان با فرهنگ و هنر گره ‌خورده و بزرگان زیادی در زمینه های مختلف هنردر این شهرستان تربیت یافته و به کشور معرفی ‌شده ‌اند که این موضوع نشان از ظرفیت بسیار خوب این مردم است.

 

سنجابی در پایان تاکید کرد: کمبودهایی در تامین زیرساخت های عرصه هنرداریم که باید این کمبودها با اعطای امکانات کاهش یافته و هنرمندان این شهرستان فضائی برای عرصه آثار هنری خود بیابند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد