برای حضور در مسابقات بین المللی جام دانکلوف؛

تیم کشتی آزاد کرمانشاه عازم بلغارستان می شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298616|12:39 - 1396/01/16
نسخه چاپی
	تیم کشتی آزاد کرمانشاه عازم بلغارستان می شود
مرصاد نیوز: رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از اعزام تیم منتخب استان به رقابت های بین المللی دانکلوف بلغارستان به نمایندگی از کشتی ایران خبر داد.

به گزارشامروله، محمدحسین محبی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار کرد: تیم کشتی آزاد کرمانشاه قرار است فردا (17 بهمن) و از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره) تهران عازم بلغارستان محل برگزاری مسابقات شود.

 

محبی ادامه داد: رقابت های بین المللی دانکلوف بلغارستان طی روزهای 18 تا 21 فروردین و احتمالا با حضور 20 تا 25 تیم از کشورهای مختلف جهان برگزار شود.

 

وی همچنین با بیان اینکه تیم کشتی کرمانشاه با هشت ورزشکار در هفت وزن به مسابقات اعزام می شود، گفت: خیرالله قهرمانی در 55 کیلوگرم، بهزارد بهروزی راد در 61 کیلو، حامد رشیدی در 70 کیلو، رضا افضلی در 74 کیلو، ارشک محبی و مسعود حیدریان در 86 کیلو، روزبه محبی در 97 کیلو و سید یونس جعفری در 125 کیلوگرم نفرات اعزامی تیم منتخب آزاد کرمانشاه را تشکیل می دهند.

 

رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: تیم استان تنها در وزن 65 کیلوگرم به دلیل نداشتن فردی توانمند، کشتی گیری را به این رقابت ها اعزام نمی کند.

 

محبی همچنین از یزدان فرضایی و فرزاد غیبی به عنوان مربی و اکبر رشیدی به عنوان سرپرست تیم کشتی آزاد کرمانشاه یاد کرد.

 

وی به غیبت یدالله محبی و بهمن تیموری دو کشتی گیر مطرح کرمانشاهی نیز اشاره و اظهار کرد: محبی در 125 کیلوگرم خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند و تیموری هم با صلاحدید مربیان به این رقابت ها اعزام نشد و به جای وی افضلی که از کشتی گیران باسابقه است در رقابت ها حضور می یابد.

 

محبی در پایان مسابقات بین المللی دانکلوف بلغارستان را یکی از رقابت های معتبر کشتی در سطح بین المللی معرفی و اظهار امیدواری کرد تا کشتی گیران کرمانشاه نمایندگانی شایسته برای ایران اسلامی باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد