تودیع و معارفه فرمانده سپاه روانسر؛

سردار ریحانی: مردم اورامانات مردمانی انقلابی هستند/ اهمیت استفاده از علم در زمینه تولید و اشتغال

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298618|12:42 - 1396/01/16
نسخه چاپی
	سردار ریحانی: مردم اورامانات مردمانی انقلابی هستند/ اهمیت استفاده از علم در زمینه تولید و اشتغال
مرصادنيوز: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در صورتی که علم را در زمینه تولید و اشتغال به کار بگیریم می توانیم کاری را از پیش ببریم و دشمن هم از این موضوع واهمه دارد.

به گزارشامروله، به نقل ازسراب روانسر، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه روانسر عنوان کرد: مردم اورامانات مردمانی انقلابی هستند که همواره مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زده اند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در سال 96 بار دیگر موضوع اقتصاد و اشتغال را پیش کشید تا به مسئولین اهمیت این موضوع را گوشزد کند.

 

وی افزود: دشمن به دنبال این است که ما را به سمت غرب سوق دهد و بدنبال فروپاشی و غارت اموال و اتخاذ تحریم برای از بین بردن اتحاد ما است.

 

سردار ریحانی افزود: سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راهکاری برای دگرگون کردن وضعیت کشور است چرا که ما کشوری هستیم که بحمدالله از لحاظ علمی رشد گسترده ای داشته ایم و در صورتی که علم را در زمینه تولید و اشتغال به کار بگیریم می توانیم کاری را از پیش ببریم و دشمن هم از این موضوع واهمه دارد.

 

وی افزود: ما ثابت کرده ایم که با هیچ کشوری قابل قیاس نیستیم و در مقابل یک جنگ تمام عیار با اتکا به اراده  یک ملت ایستادگی کردیم و بر سکوی عزت و افتخار تکیه زدیم.

 

وی در ادامه به  فعالیت های روحانیت اشاره داشت و افزود: خدا را شاکریم مردمی همیشه در صحنه و آگاه داریم و همواره روحانیت در صف اول نبردها حضور دارد و همین در صحنه بودن و حضور داشتن شرط پیروزی ما است.

 

سردار ریحانی افزود: بسیج نماد اتحاد، آگاه نمودن و محور اتحاد و همفکری است و همین تفکر و در صحنه بودن نماد عزت و سربلندی ما می باشد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان با اشاره به رابطه  اقتدار و قدرت ملی و مردم افزود: بایستی به خواسته های مردم توجه داشته باشیم.

 

گفتنی است در این مراسم سرهنگ محمدرضا الفتی جانشین فعلی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان روانسر جایگزین سرهنگ علی اصغر اله دانه  فرمانده سپاه ناحیه روانسر شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد