رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

صدا و سیما از پخش تبلیغات اشاعه دهنده فرهنگ ثروت بادآورده خودداری کنند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298654|13:13 - 1396/01/17
نسخه چاپی
	صدا و سیما از پخش تبلیغات اشاعه دهنده فرهنگ ثروت بادآورده خودداری کنند
مرصادنيوز: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: رسانه های جمعی و صدا و سیما نباید تبلیغاتی که اشاعه دهنده فرهنگ ثروت بادآورده است پخش کند.

به گزارشامروله،  به نقل از پاک پرس، محمدرضا عدالتخواه امروز پنجشنبه در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارمندان استان کرمانشاه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، با انتقاد از تبلیغات فضای موجود در عرصه سرمایه گذاری اظهار داشت: نباید صدا و سیما با پخش تبلیغاتی که جایزه های کلان دارند رفاه طلبی و کسب ثروت بادآورده و یک شبه را ترویج دهد زیرا این چنین فرهنگ هایی اشاعه دهنده روحیه ضد انقلابی است.

 

رئیس دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: در چنین تبلیغاتی که عده ای محدود برنده ثروتی کلان شده یک نفر میلیاردر و مابقی فقیر می شوند آیا با ثروتمند شدن عده ای محدود مشکلات جامعه حل می شود؟

 

رئیس شورای عالی قشر بسیج کارمندان به برگزاری 11 جلسه شورای قشر با طرح موضوعات مختلف با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ادامه شعار سال گذشته است که جلسات امسال حول آن می چرخد.

 

دکتر عدالتخواه با اشاره به برشمردن فرصتها و آسیبهای سرمایه گذاری توسط مقام معظم رهبری در مشهد مقدس گفت: معظم له به موردی اشاره فرمود که در استان ما مصداق داشت؛ در استانی با 22 درصد بیکاری فردی با جلب اعتماد عمومی توانست سرمایه های مردم را جذب کند.

 

وی افزود: باید آسیبها و تهدیدها در امر خرید کالاهای داخلی و مشارکت مردم در سرمایه گذاری محور جلسات امسال قرار گیرد.

 

عدالتخواه با بیان اینکه در جلسات سال قبل شورای قشر بسیج کارمندی مباحث نظیر جلوگیری از خام فروشی  و قاچاق به عنوان آسیبهای جدی سرمایه گذاری  مطرح شده گفت: همچنین درصدد انجام مطالعات برای کاشت محصولاتی نظیر فندوق هستیم که سابقا در استان کشت نمی شده است.

 

وی عدم خلاقیت و تلاش دلسوزانه را از جمله اسیبهای موجود ادارات دانست و افزود: به عنوان یک تکلیف موظفیم جهادی به وضعیت موجود بنگریم.

 

عدالتخواه خواستار کنترل جدی مرزها برای پیشگیری از ورود کالای قاچاق شد و با ارائه یک پیشنهاد گفت: در سالروز عملیات بازی دراز به منظور کسب آمادگی نظامی و سلامتی به همراه کارمندان خود در این منطقه حضور یابیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد