امام جمعه سرپلذهاب :

سپاه پاسداران نگهبان و محافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است / نقش مهم سپاه در افزایش توان دفاعی و سازندگی کشور

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298893|13:03 - 1396/02/02
نسخه چاپی
	سپاه پاسداران نگهبان و محافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است / نقش مهم سپاه در افزایش توان دفاعی و سازندگی کشور
مرصاد نیوز:امام جمعه سرپلذهاب باتاکید بر نقش مهم سپاه در افزایش توان دفاعی و سازندگی کشور گفت : سپاه پاسداران نگهبان و محافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باتدبیر حکیمانه حضرت امام (ره) تشکیل گردید .

به گزارشامروله، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو بابازی دراز، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

 

وی هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا دانست و گفت: تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل این نهاد انقلابی است.

 

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بیان داشت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور، اصلی ترین مأموریتی بود که از روزهای نخست از سوی حضرت امام خمینی (ره) و دیگر مسئولان کشور بر عهده سپاه گذاشته شد.

 

وی در پایان گفت: نگاهی به عملکرد سپاه در سنگر دفاع از انقلاب، خنثی سازی توطئه ها و خاموش کردن شعله فتنه های کور گروهک های داخلی و گذری بر عملکرد سپاه در سنگر سازندگی و طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات فوق مدرن نظامی، همه گویای موفقیت های روزافزون این نهاد افتخارآفرین است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد