فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

سند 2030 نتیجه جریان غرب گرایی در کشور است / امنیت کشورمرهون خون شهداست نه برجام / اگر بین ایران و آمریکا جنگ رخ میداد 98 درصد از تسلیحات هسته ای ما نابود نمی شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299291|15:15 - 1396/02/28
نسخه چاپی
سند 2030 نتیجه جریان غرب گرایی در کشور است / امنیت کشورمرهون خون شهداست نه برجام / اگر بین ایران و آمریکا جنگ رخ میداد 98 درصد از تسلیحات هسته ای ما نابود نمی شد
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : خانواده معظم شهدا و شهدای انقلاب در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستاند و ما در سایه امنیت این عزیزان در حال زندگی هستیم نه در سایه برجام که بعضی از اقایان از آن دم می زنند.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در نشست سیاسی و بصیرت افزایی حوزه بسیج خواهران سپاه صحنه عنوان کرد : در طول سال نشست های سیاسی و بصیرت افزاییی ویژه بسیجیان برگزار می گردد که این عمل بسیار سازنده و قابل توجه است.

 

وی ادامه داد :ما به عنوان خادم بسیجیان و احاد مختلف مردم شهرستان صحنه و سرباز ولایت اگر کسی بخواهد به خانواده معظم شهداء ، نظام اسلامی ، مملکت اسلامی توهینی داشته باشد در مقابل آن می ایستیم و با همه ابزارآلات جنگی تو دهنی محکمی به آنها خواهیم زد .

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : دشمنان خارجی بیش از 120 شبکه ماهواره ای را برای نا امن کردن انتخابات ایجاد کرده اند و ما وظیفه داریم در این زمینه روشنگری داشته باشیم.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه در انتخابات کنونی یک جبهه غرب گرا و یک جبهه مردمی وجود دارد گفت : جبهه غرب گرا با کارنامه چهار ساله خود به طور کامل نشان داد که چه بدی و خوبی هایی داشتند ولی 85 درصد کاستی داشته که همه مردم با آن رو به رو شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه جبهه غرب گرا بیکاری ، گرانی ، حقوق های نجومی و  ... بسیاری از خط قرمز ها را رد کردند بیان کرد : سند 2030 نتیجه همین جریان غرب گرا می باشد.

 

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی تشریح کرد : خانواده معظم شهدا و شهدای انقلاب در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستاند و ما در سایه امنیت این عزیزان در حال زندگی هستیم نه در سایه برجام که بعضی از اقایان از آن دم می زنند.

 

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه یادآور شد : برجام 98 در صد از تسلیحات هسته ای ما را از بین برد و قطعا اگر جنگی رخ می داد این میزان خسارت به تسلیحات هسته ای ما وارد نمی شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد