امام جمعه شهرستان صحنه:

کار دولت در طول این 4 سال فقط خالی کرن دل مردم بوده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 299292|23:40 - 1396/02/28
نسخه چاپی
کار دولت در طول این 4 سال فقط خالی کرن دل مردم بوده است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : امروز به جریانی مواجه هستیم که در طول 4 سال مدیریت فقط کارش این بود که ته دل مردم را از آمریکا ، جنگ و خشم ابر قدرت ها خالی کند.

به گزارشامروله، 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در جمه بانوان بسیجی شهرستان صحنه گفت : ایران و سیاست مدارن دوره پهلوی نوکری آمریکا را تجربه کرده اند و نتیجه آن وابستگی و بی اختیاری و ... بود.

 

وی ادامه دارد : بعضی از سیاست مدارن ما آرزو دارند و فکر میکنن رابطه با آمریکا مدینه فاضله ایجاد می کند باید بدانند که سلسله پهلوی تا اخر این جریان پیش رفته اند ولی چیزی نصیبشان نشده است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه سرنوشت مردم به دست خودشان است تصریح کرد : وقتی که رسول خدا میخواست از دنیا برود چون می دید افرادی با امیرمومنان دشمنی دارند و نخواهند گذاشت علی (ع) خلیفه بشود  به ایشان گفتند که علی جان بعد از من اگر 40 مرد شمشیر به دست از تو حمایت کردند برای امر خلافت قیام کن وگرنه سکوت کن چرا که هنوز زمان تو فرا نرسیده است.

 

دکتر زارعی بیان کرد : فاطمه (س) تا 40 شبانه روز درخانه اصحاب پیامبر  رفت و از آنها خواهش کرد بیایند از علی (ع) حمایت کنند و یک روز با شمشیر آخته از ایشان دفاع کنند و آن روز 300 نفر به فاطمه(س) قول داده بودند ولی هنگامی که روز عمل فرا رسید تنها سلمان فارسی ، ابوذر و مقداد آمدند و این مسئله باعث شد امیر المومنین(ع) 25 سال خانه نشین شود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه هر اتفاقی که بخواهد برای مملکت ما رقم بخورد توسط مردم انجام می گیرد گفت : امروز به جریانی مواجه هستیم که در طول 4 سال مدیریت فقط کارش این بود که ته دل مردم را از آمریکا ، جنگ و خشم ابر قدرت ها خالی کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد