صحنه

نخستین جلسه شورای زکات شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 299342|08:57 - 1396/03/02
نسخه چاپی
نخستین جلسه شورای زکات شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : نخستین جلسه شورای زکات شهرستان صحنه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در دفترامام جمعه، برگزار شد.

به گزارشامروله، نخستین جلسه شورای زکات شهرستان صحنه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در دفترامام جمعه، برگزار شد.

 

در این نشست حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداراه تبلیغات اسلامی صحنه با اشاره به اهمیت پرداختن به بحث زکات در جامعه اسلامی، گفت: این سنت حسنه واجب فراموش شده‌ای بود که با همت و تلاش دستگاه‌ها و فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) احیا شده است.

 

وی در ادامه با استناد به حدیثی از فاطمه زهرا(س) افزود: بهترین اعمال برای مومنان سه چیز است، قرائت آیات قرآن کریم، نگاه کردن به چهره رسول خدا و انفاق در راه خدا است.

 

در ادامه این نشست مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله 95 این ستاد پرداخت و گفت: در سال گذشته مبلغ 105 میلیون تومان زکات در شهرستان صحنه از کشاورزان در مناطق مختلف جمع آوری شده است.

 

وی ادامه داد: 2500 خانوار با جمعیت 6400 نفر زیرپوشش این نهاد مقدس هستند که از خدمات حمایتی و دریافت مستمری ماهانه بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد