مدیریت اداره آموزش و پررورش صحنه:

خانواده ها بايد به فرهنگ بالاي ورزش اهميت زيادي بدهند

سرویس: شهرستانکد خبر: 299345|09:44 - 1396/03/02
نسخه چاپی
خانواده ها بايد به فرهنگ بالاي ورزش اهميت زيادي بدهند
پایگاه خبری امروله : مدیریت اداره آموزش و پررورش شهرستان صحنه : ورزش جز جدايي‌ناپذير تعليم و تربيت بوده و وسيله‌اي براي رسيدن به سلامت جسمي و روحي است

به گزارشامروله، مراسم تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین شهرستان صحنه که در رشته های ورزشی و فرهنگی عنوانین برتر را کسب کرده بودند در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش صحنه برگزار شد.

 

این افراد ورزشکاران برتر رشته کشتی تنیس روی میز همچنین فرهنگیان و دانش اموزانی که در مسابقات داخلی دهه فجر در رشته های ورزشی و قرآنی حضور داشتند بودند.

 

در این مراسم مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک به این دانش آموزان و مربیان آنان گفت : خانواده ها بايد به فرهنگ بالاي ورزش اهميت زيادي بدهند تعامل اولياي دانش‌آموزان و اولياي مدرسه كمك فراواني به شادي و نشاط دانش‌آموزان مي‌كند.

 

وی ادامه داد : ورزش جز جدايي‌ناپذير تعليم و تربيت بوده و وسيله‌اي براي رسيدن به سلامت جسمي و روحي است.

 

رضا محمدی خاطرنشان کرد : شما دانش آموزان همانظور که در رشته های ورزشی موفق بوده اید باید تلاش کنید در راه کسب علم و دانش نیز موفق عمل کنید چرا که اینده مملکت دست شما دانش آموزان است.

 

ورزش علاوه بر ایجاد نشاط، سرزندگی و بهداشت روان، تاثیرات شگرفی در تناسب اندام و سلامت جسمی انسان دارد

در ادامه مجتبی بساطی مسئول  تربیت بدنی و سلامت اموزش و پرورش گزارشی رو در مورد کارنامه یکساله ورزش این اداره و موفقیتهای بیشمار آن ارائه  داد.

 

وی گفت : دانش آموزان صحنه ای در رشته های ورزشی بسیار خوش درخشیدند و در هر مسابقه که حضور داشتند عنوانین برتر را از آن خودکردند.

 

بساطی گفت : نقش مربیان و معلمان این دانش آموزان برای کسب این موفقیت بسیار قابل تجلیل است

 

سپس سید مصطفی معینی مسئول  انجمن کشتی به موفقیتهای چشمگیر این رشته که با همت بچه های سالن فرهنگیان بدست آمده اشاره نمود

 

 در پایان از ورزشکاران مدال آور از جمله  6 نفر از طلایی های کشتی استان در در راس آنها معین دلفانی که در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران حضور داره در کنار اولیای محترمشان قدردانی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد