مدیر کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه خبرداد

ورزش شهرستان صحنه نیازمند کمک های مالی و اعتباری بیشتر

سرویس: شهرستانکد خبر: 299501|16:40 - 1396/03/17
نسخه چاپی
 ورزش شهرستان صحنه نیازمند کمک های مالی و اعتباری بیشتر
پایگاه خبری امروله : مدیر کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت : به جهت کمبودهایی که زیرساختهای ورزشی صحنه دارند این شهرستان نیازمند منابع مالی بیشتری است.

به گزارشامروله،  مدیر کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در دیدار با مسئولین شهرستان صحنه گفت؛به جهت کمبودهایی که زیرساختهای ورزشی صحنه دارند این شهرستان نیازمند منابع مالی بیشتری است.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه جدی به کمبودهایی که در ورزش این شهرستان است اظهار کرد:ورزش صحنه از مستعدترین های استان است و نیازمند توجه بیشتری است.

 

حسینی تاکید کرد:برای ترغیب بیشتر نوجوانان و جوانان باید فضای فعلی سالن های ما تغییر و بهینه شود و امکانات رفاهی لازم در همه سالن ها دیده شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود:برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان امیدواریم فرماندار محترم اعتبارات لازم را به این حوزه تخصیص دهند.

 

همچنین در این دیدار شهریار عباس آبادی فرماندار صحنه گفت:فرمانداری همواره حمایت لازم را از ورزش داشته است و قطعا در سال جدید نیز این حمایت صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود:یکی از مطالبات ورزشکاران این شهرستان،تکمیل اماکن ورزشی نیمه تمام از جمله سالن سقف کوتاه است که امیدواریم در سال جدید به اتمام برسد.

 

درپایان این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعیین 80 روستای بالای 200 خانوار استان برای احداث زمین های ورزشی روستایی خبر داد و گفت:این کار با حمایت استاندار محترم با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال اجرایی خواهد شد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد