سرپرست شبکه بهداشت صحنه:

بیمارستان معاون شهرستان صحنه با کمبود پزشک متخصص رو به رو می باشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 299657|22:56 - 1396/03/28
نسخه چاپی
بیمارستان معاون شهرستان صحنه با کمبود پزشک متخصص رو به رو می باشد
پایگاه خبری امروله : سرپرست شبکه بهداشت صحنه گفت: مطالبات مراکز درمانی پرداخت نشده و معوقات همکاران پرستار نیز از دیگر مشکلات بیمه سلامت در این شهرستان است.

به گزارشامروله، احسان مهری با بیان اینکه با راه‌اندازی بیمارستان 64 تختخوابی معاون صحنه از لحاظ تجهیزات مشکلی نداریم اظهار داشت: با این وجود این شهرستان با کمبود نیروی متخصص روبه‌رو است.

 

سرپرست شبکه بهداشت صحنه از وجود پزشک متخصص داخلی، قلب، بیهوشی، زنان و یک جراح عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فصل توزیع نیروی متخصص پاییز است در حال رایزنی برای جذب نیروهای متخصص در بخش‌های مختلفی مانند اطفال و رادیولوژی هستیم.

 

مهری با اشاره به روند تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در شهرستان صحنه، بیان کرد: تشکیل پرونده در این شهرستان 100 درصد انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه با رفع مشکل زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای این شهرستان، پرونده‌های کاغذی به طور کامل جمع‌آوری خواهد شد عنوان کرد: در مراکز روستایی و خانه‌های بهداشت نیروها در زمینه تشکیل پرونده سلامت به طور کامل آموزش داده شده‌اند.

 

سرپرست شبکه بهداشت صحنه افزود: در حال حاضر 49 خانه بهداشت در این شهرستان فعال هستند.

 

مهری به مشکلات مربوط به عدم پرداخت معوقات بیمه سلامت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مطالبات مراکز درمانی پرداخت نشده و معوقات همکاران پرستار نیز از دیگر مشکلات بیمه سلامت در این شهرستان است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی چند پروژه مربوط به بهداشت و درمان در این شهرستان تا پایان امسال اظهار کرد: پایگاه سلامت شهری، مرکز بهداشتی درمانی، کلینیک تخصصی و ساخت 3 پانسیون برای پزشکان از جمله این طرح‌ها است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد