فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

بزرگداشت شهدا به معنای معرفی الگو و قهرمان به جوانان است

سرویس: شهرستانکد خبر: 299677|14:44 - 1396/03/29
نسخه چاپی
بزرگداشت شهدا به معنای معرفی الگو و قهرمان به جوانان است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : : این آرامشی که در سطح شهر و کشور خود داریم را مدیون شهدا ، جانبازان و ایثارگرانی می دانیم که از جان خود گذشتند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در حاشیه مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید کرم طهماسبی سپاه ناحیه صحنه در گفتگو باامروله، عنوان کرد : ما این آرامشی که در سطح شهر و کشور خود داریم را مدیون شهدا ، جانبازان و ایثارگرانی می دانیم که از جان خود گذشتند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آب یاری کردند و ما باید قدر این نعمت بزرگ یعنی امنیت را بدانیم.

 

وی در ادامه افزود : شهدا با علم به این که در راهی قدم می گذارند که ممکن است جان خود را از دست بدهند به جبهه های حق علیه باطل شتافت و به بالاترین درجه یعنی شهادت نائل آمدند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : دنیای استکبار امروز معترف است که داعش را به وجود آورده و کنترل آن را از دست داده است ، اینجاست که آیه شریفه ی : (( مکره و مکرالله و الله و خیرالماکرین)) صدق پیدا میکند ، چرا که اکنون داعش در اروپا درحال انجام جنایت است .

 

فرمانده سپاه ناحیه صحنه در پایان  گفت : شهدا آبروی محله ، شهر و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند ، و خانواده های شهدا امانتی هستند که شهیدان در این دنیا به یادگار گذاشته اند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد