رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری صحنه :

تاکنون آتش سوزی در مراتع شهرستان صحنه نداشته ایم / لزوم آموزش و آگاه سازی جامعه برای رعایت اصول ایمنی

سرویس: شهرستانکد خبر: 299926|10:50 - 1396/04/18
نسخه چاپی
 تاکنون آتش سوزی در مراتع شهرستان صحنه نداشته ایم / لزوم آموزش و آگاه سازی جامعه برای رعایت اصول ایمنی
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان صحنه گفت : با تدابیر بعمل آمده و هماهنگی و همکاری بین مجموعه منابع طبیعی و همراهی مردم تاکنون آتش سوزی در و مراتع شهرستان صحنه نداشته ایم .

مراد احمدی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : عرصه های جنگلی و مرتعی علاوه بر اینکه  سرمایه های ملی به شمار می روند از ارزش بسیار بالائی برخوردار هستند .

 

وی در ادامه اشاره ای به نقش آموزش عمومی به منظور پیشگیری از بروز حوادث آتش سوزی داشت و تصریح کرد : رسانه های جمعی ، گروه های شبکه های اجتماعی و ... برای امر آگاه سازی بسیار مفید هستند

 


احمدی با بیان اینکه بارش های مناسب فصلی و افزایش پوشش گیاهی و فرارسیدن فصل گرما احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع را تشدید می کند خاطر نشان کرد: کوچکترین سهل انگاری و خطای انسانی و هرگونه اقدام نسنجیده حتی جزئی می تواند به وقوع حوادث ناگوار و تحمل خسارات جبران ناپذیری منجر شود و به محیط زیست نیز آسیب برساند.

 


وی یادآور شد : با تدابیر بعمل آمده و هماهنگی و همکاری بین مجموعه منابع طبیعی و همراهی مردم تاکنون آتش سوزی در و مراتع شهرستان صحنه نداشته ایم و امیدواریم در آینده نیز با همکاری شهروندان و گردشگران شاهد آتش سوزی در این عرصه ها نباشیم.

 


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان صحنه در پایان از عموم مردم خواست در هنگام سفرهای برون شهری خود از رفتارهایی همچون پرت کردن ته سیگار و چوب کبریت به این عرصه ها و روشن کردن آتش بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی جدا خودداری کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد