حجت‌الاسلام حسینی‌کیا ضمن تقدیر از اقدام بسیج در مقابله با محتکرین:

«بسیج» همواره در اقدامات انقلابی میدان‌دار بوده /ورود بسیج به عرصه مقابله با احتکار مایه دلگرمی است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305364|11:19 - 1397/05/21
نسخه چاپی
«بسیج» همواره در اقدامات انقلابی میدان‌دار بوده /ورود بسیج به عرصه مقابله با احتکار مایه دلگرمی است
مرصادنیوز: نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: «بسیج» همواره در اقدامات انقلابی میدان‌دار بوده و ورود این نهاد به عرصه مقابله با احتکار مایه دلگرمی است.

به گزارشامروله،حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار مرصادضمن تقدیر از اقدام بسیج در شناسایی محتکریناظهار داشت: بسیج همواره در کارهای انقلابی و جدی راهگشا و میدان‌دار بوده امیدواریم در حوزه مبارزه با احتکار نیز به عنوان ضابط قضایی و حافظ انقلاب و نظام عمل کند.

وی افزود: اهمیت حضور بسیج در شرایط امروز کشوربیش از پیش نمایان است به ویژه اینکه مردم به یک آرامش در حوزه اقتصادی و کاهش التهابات جامعه نیاز دارند.

 حجت‌الاسلام حسینی کیا ورود بسیج را مایه آرامش و دلگرامی دانست و گفت: ورود مبارکی است و قطعا می تواند کمک بسیار خوبی به شرایط امروز ما بکند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم هم باید همراهی کنند زیرا بسیج می تواند در حوزه های اقتصادی ورود جدی کند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: هرجا بسیج ورود کرده توفیقات فرا رسیده امیدواریم با همکاری مردم و دولت و مسئولین و قوای سه گانه بار دیگر کاری انقلابی شکل گیرد تا انقلاب از این گردنه هم عبور کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد