فروش کاملا ًاینترنتی بلیط جشنواره فجر کرمانشاه در سامانه گیشه هفت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 313702|12:26 - 1399/11/12
نسخه چاپی
فروش کاملا ًاینترنتی بلیط جشنواره فجر کرمانشاه در سامانه گیشه هفت
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از فروش کاملاًً اینترنتی بلیط جشنواره فجر کرمانشاه در سامانه گیشه هفت خبر داد.

به گزارشامروله، محمد جوادکنجوری  با اشاره به اکران عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: فیلم‌های این جشنواره از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۹۹ به مدت هشت روز در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه اکران می‌شوند.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین رویداد فرهنگی سینمایی کشور است، افزود: برخلاف سال‌های گذشته در این دوره تمامی ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ هر روز در سانس‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ در کرمانشاه اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: فیلم‌های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز،تیتی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن،زالاوا، ستاره بازی،شیشلیک، گیج گاه،یدو، مامان، مصلحت و منصور در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش گذاشته می‌شوند.

کنجوریبا اشاره به رعایتدستوالعملهایبهداشتی در این جشنواره، گفت: در همین راستا مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره برگزار نمی‌شود و به منظور حفظ سلامت شهروندان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ۲ سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه با ظرفیت ۳۰ درصدی و با فاصله معین میزبان کرمانشاهیان خواهند بود.

وی با اشاره به آمار جهانی نقش سینما در انتشار ویروسکروناکه کمتر از یک درصد است، بیان کرد: قبل و بعد از هر سانس کل سالن ضدعفونی و گندزدایی شده و همشهریان می‌توانند با خیالی آسوده به تماشای فیلم‌های جشنواره می‌پردازند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه در این دوره فروش بلیط فقط اینترنتی است، گفت: نرخ بلیط سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه بیست هزار تومان بوده که هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیط برای هر فیلم را دارد و فروش بلیط تا زمان تکمیل ظرفیت، تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد.

کنجوریافزود: علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به سایتwww.gisheh7.irمراجعه کرده و پس از خرید اینترنتی، پیامکی که برای آنها ارسال می‌شود را برای تهیه بلیط به گیشه سینما ارائه دهند.

گفتنی است، با توجه به استقبال هر ساله مردم کرمانشاه از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر و ظرفیت محدود ۳۰ درصدی سینماها برای اکران، توصیه می‌گردد شهروندان کرمانشاهی زودتر نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد