حضور حداکثری مردم اولین اولویت در انتخابات است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314033|09:16 - 1400/03/26
نسخه چاپی
حضور حداکثری مردم اولین اولویت در انتخابات است
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه را مهم ترین اولویت دانست و تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات بیانگر شکوه انقلاب و پاسداری از خون شهداست.

به گزارش امروله ،به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه؛ حجت الاسلام والمسلمین صالحی در نشست بصیرتی با ظهر امروز با حضور پرسنل اداره کل اوقاف استان و روحانیون مستقر بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار شد، گفت: دشمنان نظام و در راس آنها آمریکای جنایتکار ضربات زیادی بما زدند و مردم ما را آزردند، اما ابهت آنها را فرو ریختیم.

وی افزورد: در طی سالیان متمادی هیچکس توان رویارویی مستقیم با آمریکا را نداشت اما ما با موشک باران پایگاه شان، هیمنه آنها را شکستیم.

مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: انتخاب درست قطعا بسیار مهم و دارای اهمیت است اما مهم ترین و اولین اولویت، حضور حداکثری مردم است و همواره مقام‌معظم رهبری بر این حضور تاکید داشته اند.

وی انتخابات سال ۱۴۰۰ را یکی از حساس ترین انتخابات ها در تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: وظیفه همه ما بصیرت افزایی و تشویق آحاد مختلف به حضور در انتخابات است زیرا هر برگ رای تایید نظام اسلامی است.

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: حضور مردم در انتخابات شکوه نظام اسلامی و پاسداری از خون شهداء است و همانگونه که شهید سرافراز ما سردار سلیمانی فرمود که جمهوری اسلامی حرم است، بنابراین هرکس که در این انتخابات حساس شرکت کند قطعا مدافع حرم خواهد بود. 

وی ابراز امیدواری کرد روز جمعه روز یاس دشمنان نظام اسلامی باشد و مردم بار دیگر با حماسه حضور خود حافظ آرمان های جمهوری اسلامی و خون شهداء باشند.