امضای هشتمین تفاهم نامه در هشتمین ماه سال

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314530|12:48 - 1400/08/09
نسخه چاپی
امضای هشتمین تفاهم نامه در هشتمین ماه سال
معاون بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه صحنه از عقد هشتمین تفاهم نامه همکاری این معاونت با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در راستای هم افزایی علمی و قدم نهادن در مسیر جهش علمی در شهرستان صحنه خبر داد.

به گزارش امروله ،سرهنگ صادق مرادی خواه، مدیر بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه صحنه در حاشیه عقد تفاهم نامه با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گفت: تعامل موثر و ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی، سازمان‌ها و ادارات شهرستان، بهره گیری از ظرفیت ها، توانمندی ها و حمایت های آنان و حضور در جلسات این مراکز، از مهمترین برنامه های این مدیریت است که در شهرستان با جدیت پیگیری می شود.

 

وی اظهار داشت: باتوجه به اهمیت هم افزایی و تبادلات علمی در بین دستگاه ها متولی امر علم و فناوری در راستای پیشرفت علمی و ارتقای جایگاه کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد، این معاونت در سال جاری برنامه عقد تفاهم نامه همکاری در شهرستان را در دستور کار خود قرارداد است.

 

سرهنگ مرادی خواه ادامه داد و افزود: معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه صحنه تاکنون با دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، اداره آموزش‌وپرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی، دفتر امام جمعه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیروی انتظامی شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری امضاء نموده که با همکاری خوب این مراکز در حال اجراست.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: تفاهم نامه دیگری که امروز شاهد امضای آن بودیم، عقد تفاهم نامه همکاری با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان صحنه می باشد که نوید بخش همکاری و هم افزایی علمی و قدم نهادن در مسیر جهش علمی در این شهر علم و دانش خواهد بود.

وی گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان صحنه، هشتمین تفاهم نامه در هشتمین ماه از سال 1400 منعقد و این معاونت پیشتازی خود را در سطح استان حفظ کرد.

معاون بسیج علمی شهرستان صحنه تاکیدکرد: عقد این تفاهم نامه، شرایط استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی، بهره مندی از اساتید و مربیان برجسته مرکز فنی و حرفه ای شهرستان و اجرای برنامه های آموزشی مشترک در راستای توانمند سازی و ارتقاء دانش علمی نخبگان بسیجی شهرستان را فراهم می نماید.

 

سرهنگ صادق مرادی خواه عنوان کرد: باتوجه به اهداف این تفاهم نامه همکاری که در راستای تعمیق فعالیت های پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی، استفاده از ظرفیت های موجود علمی و تدارکاتی، ایجاد بستر مناسب برای معرفی توانمندی ها به مخاطبین دو دستگاه منعقد گردیده، امیدواریم زمینه هم افزایی و بهره وری از ظرفیت های موجود علمی و پژوهشی طرفین مهیا گرد