پوشش بیمه ای یکی از مولفه های مهم در جبران خسارات متاثر از حوادث است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314531|12:50 - 1400/08/09
نسخه چاپی
پوشش بیمه ای یکی از مولفه های مهم در جبران خسارات متاثر از حوادث است
معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری عنوان داشت: دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای عملیاتی شرح وظایف بر اساس قانون جدید مدیریت بحران و اقدامات احتیاطی با توجه به تغییرات آب و هوایی اقدام کنند.

به گزارش امروله ،سومین جلسه فصلی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان صحنه به ریاست قباد رستمی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

 

 در این جلسه  قباد رستمی  معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری عنوان داشت: دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای عملیاتی شرح وظایف بر اساس قانون جدید مدیریت بحران و اقدامات احتیاطی با توجه به تغییرات آب و هوایی اقدام کنند.

 

 وی افزود: توسعه پوشش بیمه ای در حوزه های مختلف یکی از مولفه های مهم در جبران خسارات متاثر از حوادث و مخاطرات طبیعی است.

 

 جانشین فرماندار صحنه در مدیریت بحران شهرستان تصریح کرد:دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی، امور منابع آب، شهرداری ها، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اقدامات پیشگیرانه کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت را به منظور کاهش خسارات ناشی از حوادث و رخداد های ناگهانی بکار گیرند.

 

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: در ماده ۲۰ قانون جدید مدیریت بحران، اگر کارکنان ادارت عضو ستاد بحران و داوطلبان در شرایط اضطراری و بحرانی دچار مصدومیت یا حادثه ای ناگوار شوند، به عنوان (( فداکار خدمت))  محسوب و کلیه هزینه های آنان پرداخت می شود.