بسیج یکی از الهامات الهی به امام امت بود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314552|15:49 - 1400/08/28
نسخه چاپی
بسیج یکی از الهامات الهی به امام امت بود
امام جمعه شهرستان صحنه گفت : امروز در جهان اسلام شاهد این موضوع هستیم که تفکر بسیجی از کشور ما صادر و به کشورهای منطقه رسیده است

به گزارش امروله ،حجت الاسلام والمسمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : همه ما بایددر کارهایمان استقامت داشته باشیم چرا که اگر این عامل مهم در درون ما نباشد هیچ کاری به نتیجه نمی رسد.

 

وی ادامه داد: واجبات و محرمات دو اصل مهم هستند که باید به آن توجه کنیم ، چرا که اگر تمام واجبات را انجام بدهیم ولی به محرمات توجه ای نداشته باشیم بی فایده کار کرده ایم.

 

حجت الاسلام والمسمین محمد رضا خاص امیری اشاره ای به گرامیداشت هفته بسیج داشت و خاطر نشان کرد : بسیج یکی از الهامات الهی به امام امت بود که به جامعه ما هدیه داد ، تفکر بسیجی از صدر اسلام نشعت گرفته بود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : امروز در جهان اسلام شاهد این موضوع هستیم که تفکر بسیجی از کشور ما صادر و به کشورهای منطقه رسیده است و ان شا الله به زودی شاهد ظهور منجی عالم بشریت با اشارعه هر چه بیشتر این تفکر باشیم.

 

حجت الاسلام والمسمین محمد رضا خاص امیری گفت : امتیاز اصلی دولت کنونی داشتن روحیه انقلابی و جهادی است که این دولت در این سه ماه نشان داد دولت در میدان است.

 

وی اشاره ای به کاهش امار کرونا داشت و گفت : دولت سیزدهم با کمک نیروهای بهداشت و سپاه و بسیج و واکسیناسیون همگانی توانست طی چند ماه آمار کشته های ناشی از کرونا را از 600 نفر به 100 نفر برساند.