400 کمک هزینه به دانش آموزان کم برخوردار صحنه ای اهدا شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314558|22:23 - 1400/09/02
نسخه چاپی
400 کمک هزینه به دانش آموزان کم برخوردار صحنه ای اهدا شد
با حضور جمعی از مسئولین شهرستان صحنه 400 کمک هزینه به دانش آموزان کم برخوردار صحنه ای اهدا شد.

به گزارش امروله ،مراسم اهدای کارت هدیه به 400 دانش آموز نیازمند شهرستان صحنه با حضور رییس دادگستری ، دادستان ، رییس شعبه ۱۰۱ ، رییس کمیته امداد ، مدیر اداره آموزش و پرورش و فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه در دبستان معلم برگزار شد.

 

ایرج کریم خانی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت :به واسطه مشكلات مالي و فقر اقتصادي دانش آموزان زيادي در شهرستان صحنه قادر به تامين مايحتاج تحصيلي خود نيستند و خيرين حقيقي و حقوقي بايد كمك كنند تا با حمايت مادي و معنوي از دانش آموزان نيازمند اين مشكل برطرف شود.

 

وی ادامه داد : هراقدامي كه موجب فراهم شدن بستر مناسب براي شكوفايي استعدادها و اعتلاي علمي و فرهنگي آنان شود بسیار ازشمند است چراكه دانش آموزان سرمايه هاي آينده كشور هستند.

 

در ادامه دکتر صادق عزیزی عنوان کرد: هدف از اعمال مجازات‌های جایگزین حبس ترویج و اشاعه فرهنگ خدمت رسانی به مردم و توسعه کار‌های عام‌المنفعه و تحت تاثیر قرارگرفتن متهم از ورود میدانی به عرصه این نوع خدمات‌رسانی به شهروندان به‌جای حبس که می‌تواند تبعات منفی و جبران‌ناپذیر عدیده‌ای را در پی داشته باشد، است.

 

رئیس دادگستری شهرستان صحنه با بیان اینکه "مجازات جایگزین حبس یکی از ظرفیت‌های خوبی است که در قانون مجازات اسلامی فراهم شده است" گفت: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس درباره جرایمی قابل انجام است که امنیت شهروندان را به مخاطره نمی‌اندازد.

 

در این مراسم از سوی مدیر اداره آموزش از رئیس دادگستری ، دادستان و رئیس شعبه 101 دادگاه کیفری در خصوص صدور احکام جایگزین حبس مجرمان برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت تقدیر به عمل آمد.