نشست فرهنگی و همفکری نماینده دانشجویی آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه با مسئولین ، کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه(امیرحسام مرادی)

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314576|19:25 - 1400/09/07
نسخه چاپی
نشست فرهنگی و همفکری نماینده  دانشجویی آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه با مسئولین ، کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه(امیرحسام مرادی)
امیرحسام مرادی نماینده آیت الله علما افزود:ایجاد گسترش فضای معنوی و اسلامی ، رشد فضائل اخلاقی و رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه از اهداف و لازمه های اقدامات بنده می باشد.

به گزارش امروله ،نشست فرهنگی و همفکری نماینده  دانشجویی آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه با مسئولین ، کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه.

 

?در این دیدار امیرحسام مرادی نماینده آیت الله علما افزود:ایجاد گسترش فضای معنوی و اسلامی ، رشد فضائل اخلاقی و رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه از اهداف و لازمه های اقدامات بنده می باشد.

 

?مرادی در ادامه نیز تصریح نمود:حاکمیت بخشیدن به ارزشهای اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و عملی  ، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی،حمایت و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی دانشجویان به طرز جدی باید مورد توجه واقع گردد.

 

?امیرحسام مرادی در پایان نیز بیان کرد:باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله علما به موضوع وحدت میان مسلمین، باید در جهت میسر نمودن این امر در دانشگاه ها کوشید.

 

?و همچنین با توجه به تاکید دکتر شهرستانی نیز باید برای وحدت میان( اهل تسنن و اهل تشیع)تمام سعی و کوشش خود را در این امر مهم به کار گیریم ،همانطور که امام راحل فرمودند:

(قضیه شیعه و سنی اصلا در کار نیست،ما همه با هم برادریم.)

 

?این دیدار با حضور:مسئولین و کارشناسان پردیس شهید رجایی کرمانشاه برگزار گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد