حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفتند

سرویس: سیاسیکد خبر: 314699|20:38 - 1400/09/19
نسخه چاپی
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفتند
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفتند به تبیین و نقش حضرت زینب (س)پرداختند.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفتندبه تبیین و نقش حضرت زینب (س)پرداختند ایشان بیان نمود که فرهنگ و هویت ما برگرفته از فرهنگ و هویت اهل بیت می باشدحضرت زینب دارای ابعاد و فهم شخصیتی بوده است ایشان بانوی انقلابی به نام انقلاب زینبی است.

ایشان درباب فرهنگی اظهار داشتند:رهبر معظم انقلاب در باب فرهنگی نارضایتی هایی دارند که فرهنگ زینبی کم رنگ شده است که انشاالله روز به روز بهتر و قوی تر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری ایراد نمود خداوند دو صفت به نام رحمان و رحیم دارد.رحمان صفت بزرگ خداوند است که رحمتش عالمگیر است و رحیم بودنش مختص مؤمنین است.

ایشان اظهار داشتند امیرالمؤمنین علی(ع)در نهح البلاغه میفرمایند سخن بگویید تا شناخته شوید چرا که انسان در زیر زبان خود پنهان است.زبان نعمت بزرگی است که خداوند به ما داده است تا بتوانیم ارتباط برقرار کنیم فلسفه ای درباره بیان گفته اند که مظهر تعهد وتفکر میباشداما بعضی از افراد از بیان سخن چینی را نشر میدهند وبین دوستان خود اختلاف می اندازند و از عیب و ایراد دوستان هم سخن میگویند که باید از این چنین افرادی دوری کرد در صورتیکه حضرت زینب (س) با بیان محکم خود پیروزی خون بر شمشیر را به وجود آورد.