جلسه برنامه ریزی گرامیداشت یوم ا... نه دی و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

سرویس: شهرستانکد خبر: 314872|22:49 - 1400/10/01
نسخه چاپی
جلسه برنامه ریزی گرامیداشت یوم ا... نه دی و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
جلسه برنامه ریزی گرامیداشت یوم ا... نه دی و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ریاست علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه و با حضور حجت السلام و المسلمین خاص امیری امام جمعه ،فرمانده سپاه شهرستان و سایر اعضا برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش امروله ،جلسه برنامه ریزی گرامیداشت یوم ا... نه دی و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ریاست علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه و با حضور حجت السلام و المسلمین خاص امیری امام جمعه ،فرمانده سپاه شهرستان و سایر اعضا برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

?فرماندار شهرستان صحنه در این جلسه با مهم دانستن ۲ مناسبت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت که باید از این ۲ مناسبت شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم زیرا دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.

 

?علیرضا حیدری افزود: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی باحضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود درصحنه نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

?فرماندار شهرستان صحنه با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان، خواستار همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای این شهرستان در برگزاری مراسم دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی شد.

 

?امام جمعه شهرستان صحنه نیز دراین نشست با مهم دانستن یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد که برای تعمیق بخشیدن بصیرت گروه‌ها و اقشار مختلف مردم نسبت به این ۲ مناسبت باید از همه ظرفیت‌های اداری، مراکز فرهنگی و آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، ورزشکاران و بازار و اصناف استفاده شود.

 

?حجت الاسلام خاص امیری  بابیان اینکه شهید سلیمانی، طلایه دار محور مقاومت و یک سردار ملی است، افزود: محافلی که برای این شهید والامقام و یوم الله ۹ دی برگزار خواهد شد باید با حضور حداکثری مردم و درخور شان این ۲ مناسبت باشد تا مکتب حاج قاسم و ویژگی‌های آن هر روز بیشتر از قبل در اذهان عمومی ماندگار شود.

 

?فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در این نشست با گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ دی دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: بسیج با همکاری دیگر ادارات و نهادها برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت این ۲ رخداد مهم ملی و زنده نگهداشتن آن در اذهان عمومی، در مناطق شهری و روستایی شهرستان پیش بینی کرده است.

 

?وی بابیان اینکه دشمنی و فتنه انگیزی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت سربلند آن همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: حفظ هوشیاری و بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمنان، حضور در صحنه و گوش به فرمان رهبری بودن مانع تحقق فتنه‌های دشمنان خواهد شد و دشمنان آرزوی براندازی نظام اسلامی ما را به گور خواهند برد.

 

?سرهنگ کاظمی ادامه داد: شماری از برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی باحضور سخنرانان کشوری و استانی در شهرستان صحنه  برگزار خواهد شد ضمن اینکه در همه مناطق روستایی شهرستان نیز برنامه‌هایی با محوریت پایگاه‌های بسیج برگزار می‌گردد.