کرمانشاه قهرمان مسابقات کشتی استان شد

سرویس: ورزشیکد خبر: 314887|21:42 - 1400/10/03
نسخه چاپی
کرمانشاه قهرمان مسابقات کشتی استان شد
کرمانشاه - ایرنا - مسابقات کشتی آزاد بزگسالان استان با قهرمانی کرمانشاه، نایب قهرمانی اسلام آبادغرب و کسب مقام سوم سنقروکلیایی همراه بود.

به گزارش امروله ،به نقل از خبرنگار ایرنا، مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان استان با حضور ۲۴۵ کشتی گیر و در خانه کشتی کرمانشاه برگزار شد که در پایان این رقابت ها، کرمانشاه با ۲۰۵ امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

پس از کرمانشاه که مقام قهرمانی را بدست آورد، اسلام آبادغرب با ۱۸۸ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و سنقروکلیایی نیز با ۹۶ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در رده بندی انفرادی و در مسابقات وزن ۵۷ کیلوگرم علی عظیمی و پژمان نجفی هردو از کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و علی شرفوندی از کرمانشاه و میثم نیازی از اسلام آبادغرب نیز مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم عنوان قهرمانی به علی شریفی از کنگاور رسید و رسول قبادی از کرمانشاه مقام دوم را کسب کرد، مقام سوم مشترک نیز به مسعود رضایی از اسلام آبادغرب و محمدامین شاهمرادی از کرمانشاه رسید.

مسابقات وزن ۶۵ کیلوگرم نیز با قهرمانی علیرضا نمک شناس، نایب قهرمانی محمدرئوف رضایی و عنوان سومی مشترک توسط محمدرضا کماسی و فردین شکری همگی از کرمانشاه همراه بود.

در رقابت های وزن ۷۰ کیلوگرم خیرالله قهرمانی از کرمانشاه توانست با شکست حافظ دشتیان دیگر همشهری خود عنوان قهرمانی را کسب کند و نویدعزیزی و فردین شمسی هردو از اسلام آبادغرب نیز مشترکا سوم شدند.

قهرمانی وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد استان به یزدان ثنایی از اسلام آباد رسید، صادق لطفی از کرمانشاه نایب قهرمان شد و رضا باوند پور از صحنه و سامان نجفی از کرمانشاه هم مدال برنز مشترک را کسب کردند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری با شکست همه رقبا موفق به کسب مدال طلا شد، ایوب مهرپور از اسلام آبادغرب بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ایمان بابایی از کرمانشاه و آرمین خانه زر از اسلام آبادغرب هم به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

محمدرضا قیاسی کشتی گیر مطرح کنگاوری توانست در وزن ۸۶ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی تکیه بزند، عارف هاشمی نسب از کرمانشاه دوم شد و مهران گودرزی از کرمانشاه و یحیی شکربیگی از هرسین نیز مشترکا سوم شوند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی به محمدجواد پرنوری از سنقروکلیایی و نایب قهرمانی به عباس غلامی از صحنه رسید و محمدسعید امیری از کرمانشاه و عباس غلامی از صحنه نیز مشترکا مدال برنز را کسب کردند.

در رقابت های وزن ۹۷ کیلوگرم این جواد نظری از اسلام آبادغرب بود که توانست عنوان قهرمانی را کسب کند، سیدمهدی جعفری از صحنه نایب قهرمان و حسین ناصری از سنقروکلیایی بر سکوی سوم ایستاد.

و سرانجام در مسابقات وزن ۱۲۵ کیلوگرم محمد مرادی از کرمانشاه با شکست علی الهیاری دیگر کشتی گیر کرمانشاهی موفق به کسب مدال طلا شد و مدال برنز مشترک سنگین وزن  هم به مهدی غلامی و سعید خانی هر دو از کرمانشاه رسید.

  •  
  •  
  •