رهبر ملت ایران فرمودند ۹دی را باید گرامی داشت و از فراموش شدن این روز بزرگ جلوگیری کرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 314896|22:02 - 1400/10/03
نسخه چاپی
رهبر ملت ایران فرمودند ۹دی را باید گرامی داشت و از فراموش شدن این روز بزرگ جلوگیری کرد
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان عنوان کرد:خواسته مردم از آیت الله رئیسی و دولت مردمی این هست کسانی که قصدشان بر این بود به کشور ما و نظام ما صدمه بزنند حق ندارند در هیچ پستی و جایگاهی قراربگیرند.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان عنوان کرد:خواسته مردم از آیت الله رئیسی و دولت مردمی این هست کسانی که قصدشان بر این بود به کشور ما و نظام ما صدمه بزنند حق ندارند در هیچ پستی و جایگاهی قراربگیرند.

وی افزود:رهبر ملت ایران فرمودند ۹دی را باید گرامی داشت و از فراموش شدن این روز بزرگ جلوگیری کرد که این حماسه بزرگ و ماندگار و سرنوشت ساز معجزه بزرگ الهی است.

امام جمعه شهرستان صحنه خاطر نشان کرد:۹دی تجلی ملت ایران حول محور ولایت، نماد ولایت مداری، بصیرت و دشمن شناسی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری گفت:ترامپ سردار دلها را به شهادت رساند در ابتدا خوشحال هست ،هنوز ابتدای کار هست وقت تسویه حساب نیرو های انقلابی با شما ادامه دارد.

وی تصریح کرد:اسرائیل خبیث گفته که میخواهیم به تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران حمله کنیم، شما ما را از چه می ترسانید یک بار مرد باشید بر روی حرفتان بمانید ملت بزرگ ایران ۴۰سال است که منتظر شما است، آمدن شما یعنی نابودی کامل اسرائیل،نابودی پایگاه های آمریکا در منطقه، نابودی آل سعود، یعنی فعال شدن جبهه مقاومت.