اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی در آذرماه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 314909|22:45 - 1400/10/04
نسخه چاپی
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی  در آذرماه
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: با تمام توان عملیاتی خود در تامین نظم وامنیت و شناسایی مجرمین و تلاش برای امنیت پایداربه پشتیبانی دادستان و ریاست محترم دادگستری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

به گزارش امروله ،اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی  در آذرماه

سرهنگ رضایی فرمانده انتظامی شهرستان صحنه:

در اجرای این طرح با هدف پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت ،مبارزه باسارقین ومجرمین و کشف جرایم در سرار حوزه ماموریتی ایفای وظیفه نموده که منجر به عملکرد مشروحه ذیل گردیده است.

۱. کشف۹۴ فقره سرقت با ۱۰۶ درصد رشد کشف و دستگیری ۳۰ نفر سارق ۲.توقیف ۶۵ دستگاه خودرو متخلف ۳.کشف بیش لز ۶کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی وسنتی ۴. کشف ۱۱قبضه انواع سلاح غیر مجاز ۵.دستگیری ۵۵ نفر مجرم ۶.انجام ۹۴۸ ماموریت در قالب فوریتهای پلیسی ۷.بازدید ۱۲۲۱مغازه از اصناف و بازاریان وپلمپ۱۴ واحد صنفی متخلف ۸.انجام ۱۳۲۰ مورد خدمات در حوزه راهور ۹.کشف بیش از یک هزار قطعه مرغ قاچاق و ۶۸ قطعه اسکناس جعلی ۱۰. سایر خدمات ۱۰۵۱مورد.

رئیس پلیس شهرستان در ادامه خاطر نشان کرد که اجرای این طرح سبب استقبال مردم عزیز و ولایت مدارو افزایش احساس امنیت شهروندان شهرستان صحنه گردیده است .

وی افزود انتظامی شهرستان با تمام توان عملیاتی خود در تامین نظم وامنیت و شناسایی مجرمین و تلاش برای امنیت پایداربه پشتیبانی دادستان و ریاست محترم دادگستری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.