منع قانونی حضور نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی بوکس

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 315014|22:15 - 1400/10/13
نسخه چاپی
منع قانونی حضور نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی بوکس
هر سه نماینده معرفی شده باشگاه‌ها برای مجمع انتخاباتی بوکس فاقد پروانه حرفه‌ای هستند و بنابراین طبق قانون اجازه حضور در انتخابات بوکس را ندارند.

به گزارش امروله ، به نقل ازخبرنگار مهر، اگرچه وزارت ورزش و جوانان در اقدامی هوشمندانه و عدالت محور دبیر سابق مجمع انتخاباتی بوکس را که به صورت مستقیم و آشکارا برای کسب آرای یکی از کاندیداها تلاش می‌کرد تغییر داد ولی هنوز نتایج این تلاش‌ها عدالت انتخابات را زیر سوال می‌برد.

در اتفاقی عجیب و در حالی که به صراحت از عدم حضور هیچ‌یک از باشگاه‌های لیگ برتری بوکس در انتخابات صحبت می‌شد به ناگهان مشخص شده است دبیر سابق بوکس نام سه باشگاه را برای حضور در انتخابات این فدراسیون اعلام کرده است.

این در حالی است که هیچ باشگاهی در بوکس شرایط لازم کمیسیون ماده ۵ را ندارد و تنها یکی از سه باشگاه این مجوز را در رشته "دوومیدانی" کسب کرده است. اگرچه ظرف مدت اخیر تلاش‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها انجام شده ولی شرط حرفه‌ای بودن باشگاه اخذ پروانه مورد نظر پیش از برگزاری آخرین رقابتها (مسابقات) لیگ است.

با این حساب طبق قانون حضور هر سه نماینده باشگاهی بوکس در مجمع انتخاباتی این فدراسیون منتفی و خلاف قانون است کما اینکه چند باشگاه دیگر لیگ برتری نیز در نامه‌ای به دبیر مجمع بوکس اعلام کرده‌اند که قانون باید برای همه یکسان باشد.

مجمع انتخاباتی بوکس ۱۸ دی با حضور دو کاندیدا حسین ثوری و روح الله حسینی برگزار می‌شود.