مدارس شهرستان صحنه تا پایان هفته آینده(۲۲بهمن) بصورت غیرحضوری برگزار میشوند

سرویس: شهرستانکد خبر: 315407|22:38 - 1400/11/14
نسخه چاپی
مدارس شهرستان صحنه تا پایان هفته آینده(۲۲بهمن) بصورت غیرحضوری برگزار میشوند
فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان صحنه تا پایان هفته آینده ( ۲۲ بهمن ماه) به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی می باشد.

به گزارش امروله ، مدارس شهرستان صحنه تا پایان هفته آینده(۲۲بهمن) بصورت غیرحضوری برگزار میشوند/جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا به ریاست علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

 

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ، فرماندار صحنه با  تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده و خطر این ویروس هنوز جدی است گفت : قدرت سرایت کرونای اومیکرون چندبرابر شده که بیشتر در کمین نوجوانان و کودکان است و برای قطع زنجیره شیوع کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک ضرورت دارد.

 

?فرماندار صحنه گفت: فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان صحنه تا پایان هفته آینده ( ۲۲ بهمن ماه) به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی می باشد.

 

?حیدری ضمن هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا اظهار کرد: شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در این شرایط عادی انگاری کرونا بسیار خطرناک است

 

?فرماندار صحنه با اشاره به روزهای پایانی سال افزود:نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بخش خصوصی و دولتی باید با جدیت و قدرت بیشتر تداوم داشته باشد.

 

?وی بیان کرد:اصناف بعنوان مهم ترین رکن مقابله با کرونا در شهرستان باید نه تنها خود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، بلکه وظیفه دارند به مشتریانی که فاقد ماسک هستند خدمات ارایه نکنند.

 

?فرماندار صحنه افزود: تداوم فرهنگ‌سازی و آموزش از طریق رسانه ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیشگیری از عادی‌انگاری کرونا در دستور کار قرار گیرد

 

?رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان با اشاره به وضعیت نارنجی در صحنه افزود :ادارات شهرستان نباید به کارمندانی که به این ویروس مبتلا می باشند اجازه ورود به محل کار را دهند و به افراد بدون ماسک نیز نباید خدمات داده شود.

 

?نماینده عالی دولت در شهرستان گفت:  ویروس کرونا که اخیرا با عنوان کرونای اومیکرون مشاهده شده با سرعت انتشار بالا

حتی رده های سنی پایین از جمله نوجوانان و کودکان را هم مبتلا می کند و بنابراین نیاز به مراقبت جدی و رعایت پروتکل های بهداشتی را داریم.