شهیدان مدافع حرم مظلوم و غریب بودند

یادواره شهید مدافع حرم رضا عباسی در صحنه برگزار شد

سرویس: فرهنگیکد خبر: 315610|00:10 - 1402/10/22
نسخه چاپی
یادواره شهید مدافع حرم رضا عباسی در صحنه برگزار شد
با حضور خانواده شهدا ،مسئولین و مردم شهرستان صحنه به مناسبت سالگرد شهید مدافع حرم رضا عباسی یادواره شهدا در مسجد امیرالمومنین ع برگزار شد

به گزارش امروله ،

سرهنگ محسن دارابی با خیر مقدم به خانواده شهدا ،ایثارگران و حاضرین در مراسم ، عنوان نمود، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان داخلی و خارجی داشتن فرهنگ شهادت طلبی است،همینطور دو ویژگی بارز شهید عباسی و دیگر شهدا کشورمان که باعث ماندگاری راه و هدف آنها شده و آن صدق و اخلاص است.

 

در ادامه سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خاصه امیری اظهار داشت: کسانی که در راه خدا شهید می شوند زنده ابدی هستند. شهیدان حرم در ظاهر با داعش مبارزه می‌کردند در حالی که با صهیونیسم و آمریکا مبارزه می‌کردند ،داعش به نیابت از صهیونیسم، مسلمانان و جوانان کشورمان را به شهادت رسانده است.

امام جمعه صحنه تاکید کرد طبق گفته قرآن کریم شدیدترین دشمنان اسلام یهود و مشرکان هستند، صهیونیسم ثروت و مدرنترین سلاح ها را در اختیار دارند اما در دلشان ترس نهفته است.

 

حجت‌الاسلام خاصه امیری در ادامه افزود یکی از تفاوت‌های شهدای مدافع حرم با دیگر شهدا مظلوم بودن و غریب بودن آنهاست، دشمنان از انواع شبهه ها بر علیه آنها استفاده کردند که شهیدان حرم برای اهداف مادی به جبهه مقاومت و دفاع از حرم رفته اند در حالی که آنها از جان ، مال و خانواده خود گذشتند تا از اسلام و ملت‌های مظلوم دفاع کنند.

 

در پایان مراسم از خانواده شهید رضا عباسی تجلیل به عمل آمد

 

پایگاه خبری امروله

۲۱ دی ۱۴۰۲