حضور حداکثری در انتخابات

نشست سیاسی زنان شهرستان صحنه با موضوع انتخابات

سرویس: سیاسیکد خبر: 315614|08:29 - 1402/11/13
نسخه چاپی
نشست سیاسی زنان شهرستان صحنه با موضوع انتخابات
به مناسبت دهه مبارکه فجر و نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی ،با حضور جمعی از بانوان شهرستان صحنه نشست سیاسی با موضوع نقش زنان در حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد.

به گزارش امروله ،

حجت الاسلام والمسلمین سلمان کریمی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه در این نشست گفت :

در سال ۱۳۵۸ که اول انقلاب اسلامی بود انتخابات اجرا شد و نامزدها از همه اقشار و طیف های سیاسی در آن کاندید شدند , مردم آزادانه با رای خود جمهوری اسلامی را انتخاب نمودند  و کسانی که منتخب مردم بودند قانون اساسی را نوشتند و پس از آن نیز قانون اساسی را به رای گذاشتند.

در سال ۵۸ چهار  انتخابات برگزار شد که مردم سالارترین دولت در تاریخ آن زمان بود که تمام ارکان حکومت و قانون اساسی خود را به رای مردم گذاشت و این به معنی نفی دیکتاتوری است وقتی انتخابات باشد دیکتاتوری وجود ندارد.

حجت الاسلام کریمی در ادامه عنوان نمود در کشوری که مردم سالاری دینی وجود دارد به دورترین نقاط کشور خدمات رسانی انجام می شود و به مستضعفان توجه بیشتری می شود اما در نظام طاغوتی شاهنشاهی بسیاری از روستاها و نقاط مرزی ما در فقر و بدون هیچگونه امکاناتی زندگی می کردند.

حاج آقا کریمی خاطر نشان کرد، نقش عمده  و تاثیرگزار در جامعه زنان هستند با اثر گذاری که در خانواده و مسائل  تربیتی که انجام می‌دهند تاثیر به سزایی در جامعه دارند ،زنان می‌توانند نسبت به دست آوردهای انقلاب اسلامی روشنگری نمایند که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم و در سرنوشت جامعه خود سهیم باشیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه تاکید نمود مشارکت در انتخابات باید همراه با آگاهی باشد و آگاهی دادن به مردمی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند از خود انتخابات مهمتر است .کشوری پویا می شود و در زمینه سیاسی،اقتصادی و فرهنگی  رشد می‌کند که مردم آن مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و زنان نقش مهمی در مشارکت حداکثری جامعه در انتخابات دارند.