انتخابات پرشور مجلس

جلسه شورای اداری شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 315646|18:45 - 1402/11/26
نسخه چاپی
جلسه شورای اداری شهرستان صحنه برگزار شد
غلامرضا شهبازی فرماندار شهرستان صحنه دراین جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم شهرستان صحنه در راهپیمایی ۲۲بهمن و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت؛حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بار دیگر نشان داد که این مردم همیشه پای این نظام و انقلاب هستند و این حماسه و حضور مسئولیت ما را درقبال مردم سنگین تر و دو چندان می‌کند.

به گزارش امروله ،

فرماندار با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :در دهه‌ی فجر امسال طرح های مختلفی در حوزه‌ های عمرانی ، بهداشتی ،کشاورزی، راه ،ورزش و عمران روستایی در شهرستان صحنه به بهره برداری رسید، که در این میان حوزه راه بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است .

 

شهبازی تصریح کرد؛در بخش اقتصادی  با حضور وزیر محترم کشور و استاندار محترم در شهرستان شاهد شکوفایی چندین کارخانه در سال اخیر بوده ایم که می‌توانیم به کشتارگاه صنعتی مرغ دیاکو و همچنین مجموعه کشت و صنعت سینا که با اشتغالزایی بیش از ۲۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

 

فرماندار صحنه در ادامه افزود :در حوزه عمران هم خدمات خوبی در سطح شهر و روستاها به همت شهرداری ها و بخشداری های تابعه صورت گرفته است از قبیل زیرسازی و آسفالت هالان به بکتر و لرخانی و ... با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال که جا دارد از زحمات این عزیزان کمال تشکر  و تقدیر را داشته باشیم.

 

وی گفت ؛مجموعه تلاش های خوب مدیران شهرستان باعث گردیده است که این شهرستان در تمامی شاخص‌ها در استان کرمانشاه مثل همیشه خوش بدرخشد قرار گیرد.

 

شهبازی در پایان از مردم فهیم  و شریف شهرستان صحنه درخواست نمود تا با حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه  برگ زرینی دیگر به افتخارات این نظام به ثبت برسانند.

 

در این مراسم از خدمات پوریا رفیعی  تقدیر و مهندس محمد محمدی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی با حکم استاندار کرمانشاه معارفه گردید.