«لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

پیام تقدیر و تشکر فرمانده سپاه پاسداران صحنه از مردم شهرستان صحنه برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

سرویس: شهرستانکد خبر: 315662|11:35 - 1402/12/12
نسخه چاپی
پیام تقدیر و تشکر فرمانده سپاه پاسداران صحنه از مردم شهرستان صحنه برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش امروله ،

پیام تشکر سرهنگ محسن دارابی  از مردم شریف شهرستان صحنه به شرح ذیل آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با یاری خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری مدبرانه‌ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بار دیگر مردم ایران اسلامی حماسه‌ای از نو آفریدند و به مصداق آیه‌ی شریفه‌ی «رجال صدقو ما عاهدوالله»، عهد و پیمان دیرینه‌ی خود را با نظام اسلامی و آرمانهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقتد ایشان حضرت امام  خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تجدید نمودند.

 

یقیناً ۱۱ اسفند نشان افتخار دیگری است بر سینه‌ی ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی که جلوه‌ی مردم‎‌سالاری دینی را علی‌رغم فشارها، توطئه‌ها و تبلیغات وسیع و پردامنه‌ی دشمنان و مستکبران به جهانیان نشان می‌دهد و در کانون نا امنی‌های جهان یعنی خاورمیانه، در کمال امنیت و آرامش، انتخاباتی پرشور و رقابتی را بدون هیچ‌گونه مسئله و مشکلی برگزار می‌نماید.

 

اینجانب این پیروزی بزرگ را به خدمت حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(دامه برکاته) و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز شهرستان صحنه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

بر خود لازم می‌دانم از نهادهای برگزار کننده‌ی این دوره از انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعم از اجرایی، نظارتی و امنیتی تشکر و تقدیر نمایم و برای همگی آرزوی سلامتی و موفقیت را مسئلت دارم

 

به امید موفقیت و سرفرازی ملت بزرگ ایران

سرهنگ پاسدار محسن دارابی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه