آماده‌سازی آرامستان‌های شهر صحنه برای پنجشنبه غریبان و آخرسال

سرویس: شهرستانکد خبر: 315668|08:58 - 1402/12/16
نسخه چاپی
آماده‌سازی آرامستان‌های شهر صحنه برای پنجشنبه غریبان و  آخرسال
اسفندیار نظری شهردار صحنه اظهار داشت، با توجه به رسم دیرینه زیارت اهل قبور در پنجشنبه‌های غریبان و آخر سال به دلیل ازدحام جمعیت در این دو روز، پس از بازدید میدانی از کلیه معابر و مسیرهای مواصلاتی به آرامستان، شهرداری با همکاری پلیس راهور تدابیری برای رفاه هرچه بیشتر شهروندان اندیشیده است.

به گزارش امروله ،

شهردار صحنه با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی اطراف آرامستانهای شهر صحنه، از بسته شدن جاده های منتهی به آرامستان‌ها در این دو پنجشنبه خبر داد و افزود: جهت رفاه حال شهروندان کلیه تاکسی های درون شهری و حمل و نقل عمومی با تمام توان آماده خدمات رسانی به عموم مردم و شهروندان می باشند.

 

نظری با اشاره به مسدود شدن مسیرهای آرامستان‌ها از ابتدای ورودی بلوار شهید پاشایی، میدان آرامگاه و انتهای خروجی مجموعه دربند گفت: در این محدوده ۱۵ دستگاه تاکسی برای جابجایی زائران اهل قبور در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز قابل افزایش می باشند.

 

وی گفت، برای کنترل مناسب ترافیک و جلوگیری از ازدحام چندین پارکینگ اطراف آرامستان‌ها راه اندازی و ساماندهی شده است و بدین منظور اطراف آرامستان، محله آرامگاه و انتهای مسیر دربند و چندین زمین خالی وجود دارد که برای پارکینگ خودروها در نظر گرفته شده است.

 

مهندس نظری با اشاره به قرارگیری تانکرهای آب و خودرو های آتشنشانی جهت استفاده برای شست و شوی قبور گفت: تابلوهای ورود ممنوع  و حضور پلیس راهور در مکان های تردد ممنوع جهت راهنمایی نصب می گردد. ضمناً طی هماهنگی های بعمل آمده با فرمانداری  دو دستگاه آمبولانس نیز در محوطه های مشخص شده آماده خدمات رسانی به نیازمندان می باشند.