نماینده ولی فقیه در سپاه صحنه مطرح کرد: راهپیمایی روز قدس گامی برای تحقق پیروزی فلسطین

سرویس: سیاسیکد خبر: 315708|01:40 - 1403/01/15
نسخه چاپی
نماینده ولی فقیه در سپاه صحنه مطرح کرد:  راهپیمایی روز قدس گامی برای تحقق پیروزی فلسطین
نماینده ولی فقیه در سپاه صحنه گفت: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گام بزرگی در تحقق پیروزی قدس شریف است؛ چرا که حضورمردم در این روز می‌تواند بار دیگر اراده ملت قهرمان ایران را در حمایت از فلسطین به نمایش بگذارد.

به گزارش امروله ،

حجت‌الاسلام والمسلمین سلمان کریمی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی "امروله" با اشاره به اینکه روز جهانی قدس، توسط امام خمینی (ره)  به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم  فلسطین  نامگذاری شد، اظهار داشت: هفت دهه جنگ و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیان‌باری در منطقه غرب آسیا داشته که حاصل آن کشته شدن، آوارگی و پناهندگی هزاران فلسطینی از جمله غیرنظامیان بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اکنون که بیش از ۶ ماه از آغاز عملیات تاریخی طوفان الاقصی و مقاومت مردم مظلوم غزه می‌گذرد و رژیم جنایتکار صهیونیستی برای جبران شکست غیرقابل ترمیم خود و ترس از رویارویی با جوانان غیرتمند حماس، با پشتیبانی آمریکا و حامیان غربی با حمله به مراکز مسکونی و بیمارستان‌ها در باریکه غزه بیش از ۱۰۰ هزار انسان بی‌گناه اعم از زنان، کودکان، سالمندان، خبرنگاران و غیرنظامیان فلسطینی را به شهادت رسانده، بیش از پیش ماهیت پلید و ضد بشری خود را به نمایش گذاشته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی افزود: آمریکا از آغاز جنگ غزه در هفت اکتبر تاکنون با ۲۰۰ هواپیمای باری بیش از ۱۰ هزار تُن کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی ارسال کرده است همچنین انواع خودروهای زرهی، مهمات، تجهیزات حفاظتی، سلاح و انواع  تسلیحات نظامی از جمله کمک‌های اعطایی آمریکا بوده است.

 

وی همچنین به  حمایت‌ها و طراحی‌های پشت صحنه آمریکا از رژیم صهیونیستی در طول جنگ ۶ ماهه اشاره و عنوان کرد: بایدن بعد از طوفان الاقصی برای روحیه دادن به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر اسرائیل نبود ما باید به وجودش می‌آوردیم یا وتو کردن چندین باره قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل توسط آمریکا و اجازه ندادن برای آتش‌بس و بمباران غزه یا ارسال تسلیحات توسط آمریکایی‌ها به سمت سرزمین‌های اشغالی و پر کردن زرادخانه رژیم صهیونیستی و ممانعت از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه و فلسطین توسط آمریکا از جمله کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی افزود: تحولات ناشی از گسترده شدن میدان جغرافیایی جبهه مقاومت و افزایش آگاهی مردم در سراسر دنیا نسبت به خوی وحشی‌گری و ضد بشری رژیم صهیونیستی، نویدبخش پیروزی قدس شریف و آغاز فروپاشی این رژیم جعلی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صحنه با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای، گفت: به فرموده رهبر انقلاب، امروز دست خدا در مسئله بین‌المللی غزه قابل مشاهده و نمایان است مردم مظلوم و مقتدر غزه توانستند دنیا را تحت تاثیر مبارزات خود قرار دهند و امروز دنیا به این مردم و مبارزان و گروه مقاومت آن‌ها به چشم قهرمان نگاه می‌کند.

 

به گفته حجت‌الاسلام کریمی، شهادت فرماندهان سپاه قدس توسط رژیم صهیونیستی نه یک اقدام بر اساس رسیدن آن‌ها به دست برتر میدانی، رسانه‌ای، سیاسی و امنیتی بلکه در واقع تحرکی عاجل و واکنشی برای بن‌بست‌شکنی رژیم صهیونیستی و خلاصی آن در چهار جبهه تحمیلی رسانه‌ای افکار عمومی، داخل سرزمین‌های اشغالی، نظامی، امنیتی و اقتصادی است که جبهه مقاومت برای آن‌ها ایجاد کرده است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ گام بزرگی در تحقق پیروزی قدس شریف است؛ چرا که حضور پرشور مردم در این روز می‌تواند بار دیگر عزم، اراده و وحدت پیروان آزاداندیش ادیان الهی امت اسلامی و ملت انقلابی و قهرمان ایران را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارد و به مقابله با اقدامات مذبوحانه سیاسی، تسلیحاتی و رسانه‌ای جبهه باطل بپردازد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی خاطرنشان کرد: همچنین از مردم لبنان، عراق و جریان‌های انقلابی پیوسته به مقاومت در عراق، از مردم بسیار فهیم و جهادگر یمن و انصارالله یمن که نفس صهیونیست‌ها را در رساندن امکانات از راه دریای سرخ بند آوردند و بیش از ۶۰ کشتی را که عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، مورد هدف قرار دادند، تقدیر می‌کنیم.