رحیمی :

مهمترین هدف پدافند غیرعامل کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بروز بحران است

سرویس: شهرستانکد خبر: 284059|20:53 - 1394/02/21
نسخه چاپی
مهمترین هدف پدافند غیرعامل کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بروز بحران است
پایگاه خبری امروله : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : مهمترین هدف پدافند غیرعامل کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران با استفاده از اقدامات فنی و مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در مانور پدافند غیر عامل که در هنرستان فنی شهید احمد کاظمی برگزار شده بود عنوان کرد : مهمترین هدف پدافند غیرعامل کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران با استفاده از اقدامات فنی و مدیریتی است.

 

وی ادامه داد : پدافند در مفهوم کلی، دفع، خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات آفندی دشمن و ممانعت از دستیابی به اهداف خودی است که پدافند به دو بخش پدافند عامل و پدافند غیرعامل تقسیم می شود.

 

 

 

رحیمیبر ضرورت آگاهی‌بخشی به مدارس در زمینه‌ی پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت :پدافند غیرعامل در صرفه جویی هزینه های تسلیحاتی و افزایش آستانه تحمل مردم در مقابل تهاجم دشمنان و بالابردن توان دفاعی کشور نقش بسیار مهمی دارد .

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در پایان اشاره ای به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیر عامل داشت و خاطرنشان کرد : پدافند غیر عامل باید زیرساخت های کشور را حفظ کند و  از هیمن رو باید با شناخت کامل از دشمن ، پدافند غیر عامل را  با توجه به سطح تجهیزات دشمن ارتقاء بخشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد