ارم آبادی:

179 وام خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد شهرستان صحنه واگذار شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 284353|14:33 - 1394/02/30
نسخه چاپی
179 وام خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد شهرستان صحنه واگذار شده است
پایگاه خبری امروله : مدیركمیته امداد شهرستان صحنه گفت : كمیته امداد با توجه به رسالت الهی خویش و برای بالا بردن سطح كمی و كیفی خدمات رسانی به ولی نعمتان و درجهت افزایش ضریب موفقیت مددجویان در به ثمر رساندن طرحهای اشتغال ، برنامه بازدید از طرحهای خودكفایی را اجرا می نماید.

" وحید ارم آبادی " در گفتگو با امروله عنوان کرد : كمیته امداد با توجه به رسالت الهی خویش و برای بالا بردن سطح كمی  و كیفی خدمات رسانی به ولی نعمتان و درجهت افزایش ضریب موفقیت مددجویان در به ثمر رساندن طرحهای اشتغال ، برنامه بازدید از طرحهای خودكفایی را اجرا می نماید.

 


وی افزود : بر این اساس افراد آموزش دیده به عنوان ناظرین فنی طرحهای خودكفایی و اشتغال ،از طرح های مدد جویان بازدید و مشاوره و هدایت لازمه را انجام میدهند.

 


ارم آبادی  یکی از دلايل موفقيت طرحهای اشتغال اين نهاد را نظارت دقيق ناظران طرح هاي خودكفائي بر طرحهاي اشتغال عنوان كرد و افزود: همین نظارت مستمر طرحهای اشتغال مددجویان تحت حمایت عامل موفقیت این نهاد نسبت به سایر دستگاه های اجرایی است.

 


   وحید ارم آبادی گفت: درسال گذشته 3 کارشناس و ناظر فنی درسطح شهرستان اقدام به بيمه نمودن سه هزار15رأس دام سبک و سنگین، توزیع 120 لیترسم کنه بصورت رایگان بین مجریان طرح دامپروری و گاوداری به صورت مستقیم براجرای طرحهای اشتغال و خودکفائی این نهاد نظارت داشته اند انجام وظیفه نموده اند.

 


 وی اذعان داشت : طي سال گذشته در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ،179وام خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر 15میلیارد و242میلیون ريال پرداخت شده است.

 


این مقام مسئول اظهاركرد: یكی از فاكتورهای مهم درتوانمند سازی خانواده های تحت حمایت كمیته امداد، موفق عملكردن طرح های اشتغال زایی و پایداری آنها می باشد.

 


مدیركمیته امداد شهرستان صحنه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در زمینه نظارت برطرح های اشتغال و خودكفایی طی سالجاری،بیان كرد:ازابتدای سال جاری تاکنون320مورد بازدید و نظارت ازطرحهای خودكفایی فعال، واکسیناسیون 900رأس دام و پرداخت خسارت14راس دام به مبلغ22میلیون 400هزار ريال به مددجویان  شهرستان ازسوی بانک کشاورزی انجام شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد