سرهنگ عظیمی:

فتح خرمشهر اوج افتخار ملت ایران است

سرویس: شهرستانکد خبر: 284461|09:59 - 1394/03/03
نسخه چاپی
فتح خرمشهر اوج افتخار ملت ایران است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: آزاد سازی خرمشهر نماد ایثار و مقاومت مردم و رزمندگان اسلام و نقطه عطف هشت سال فداکاری و جهاد دوران دفاع مقدس است.

به گزارشامروله، سرهنگ عزت اله عظیمی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر برگزار شده بود عنوان کرد: رزمندگان اسلام با تکیه بر سلاح تقوا و توکل بر خدا از نیمه های فروردین 1361 با طراحی برنامه های تهاجمی توانستند پس از 576 روز مجاهدت، خرمشهر را آزاد کنند و این درحالی بود که دشمن با پشتیبانی قوی کشورهای استکباری می جنگید.

 

وی ادامه داد : در جنگ تحمیلی علیه ایران دو بلوک غرب و شرق بدون هیچ اختلافی با همدیگر در تقابل با ایران اتفاق نظر داشتند و اعراب حوزه خلیج فارس نیز از هیچگونه کمکی در این زمینه به رژیم بعث عراق دریغ نکردند.

 

سرهنگ عظیمی گفت: آزاد سازی خرمشهر نماد ایثار و مقاومت مردم و رزمندگان اسلام و نقطه عطف هشت سال فداکاری و جهاد دوران دفاع مقدس است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را قدردانی از مقام شهیدان و از نیازهای جامعه عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه شوند باید آنها را با ارزش های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا سازیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد