حجت الاسلام سید سامعی

مسئولین باید چشم امیدشان به نیروها و متخصصان داخلی باشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 284658|14:39 - 1394/03/08
نسخه چاپی
مسئولین باید چشم امیدشان به نیروها و متخصصان داخلی باشد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : در اداره کشور باید به توان داخلی و نیروهای متخصص تکیه کرد نه اینکه چشممان به کشورهای مستکبر باشد تا آنها بیایند مشکلات ما را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار امروله : حجت الاسلام والمسلمین سید حسین سید سامعی در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد : تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ، توجه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است که این موضوع بارها توسط مقام معظم رهبری تاکید شده است.

 

وی در ادامه اشاره ای به میزان اختصاص بودجه به نیروهای مسلح داشت و گفت: بودجه نیروهای نظامی کاهش پیدا کرده است اما با تلاش این عزیزان دستاورهای آنها کمتر نشده هیچ بله بیشتر هم شده است .

 

خطیب نماز جمعه صحنه تصریح کرد : مقام معظم رهبری فرمودند : مسئولین نظام از کمبود منابع مالی شکایت دارند بلکه کمبود هست ولی راه حل انضباطی مالی و اولویت بندی برنامه هاست ؛ اگر دولت سپاه را الگو قرار دهد می تواند بر تمام مشکلات فائق آید.

 

حجت الاسلام سید سامعی تصریح کرد  : در اداره کشور باید به توان داخلی و نیروهای متخصص تکیه کرد نه اینکه چشممان به کشورهای مستکبر باشد تا آنها بیایند مشکلات ما را برطرف کنند.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه در پایان خاطر نشان کرد : هر توافقی که قرار است صورت گیرد باید دارای این صول خاصی باشد که اگر طرف مقابل روزی از حدود خودش تعدی کرد ما بتوانیم به روال گذشته خود برگردیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد