سهرابی نژاد:

شهر صحنه 1600 مشترک اینترنت پرسرعت ADSL دارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 284840|08:47 - 1394/03/16
نسخه چاپی
شهر صحنه 1600 مشترک اینترنت پرسرعت ADSL دارد
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره مخابرات شهرستان صحنه گفت: تجهیزات راه اندازی اینترنت پرسرعت بسیم WIFI) )به عنوان اولین مرکز در استان کرمانشاه در صحنه تاسیس شده و افراد می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

" کریم سهرابی نژاد " در گفتگو با امروله با بیان اینکه در سال گذشته 1600 پورتADSLدر شهرستان صحنه واگذار شده عنوان کرد: تجهیزات راه اندازی اینترنت پرسرعت بسیمWIFIبه عنوان اولین مرکز در استان کرمانشاه در شهرستان صحنه تاسیس شده است و افراد می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

 

وی در ادامه اشاره ای به خدمات اداره مخابرات شهرستان صحنه به روستاهای تابعه داشت و تاکید کرد : به منظور خدمات رسانی به روستاها در 13 مرکز روستایی و 42 روستای اقمار آنها تجهیزات اینترنت پرسرعت نصب و راه اندازی شده است.

 

سهرابی نژاد خاطر نشان کرد :روستاهای پشت کلان ،تازه آباد،رشید آباد،کری زاغه، گیجی دره وسر دهلقشش رپیتر از محلطرح هایUSO نصب و راه اندازی شده است و حدود 150 خط تلفن ثابت به قیمت هر خط 5400 تومان واگذار شده است.

 

رئیس اداره مخابراتشهرستان صحنهدر پایان گفت : 2 سایت تلفن همراه وGSMدر روستای گیجی دره و گرگه بیشه به منظور رفع نقاط کور در دهستان خدابنده لو نصب شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد