با حضور مددجویان/

همایش «اعتياد و آسيب هاي اجتماعي » در صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285144|17:48 - 1394/03/26
نسخه چاپی
همایش «اعتياد و آسيب هاي اجتماعي » در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : همایش «اعتياد و آسيب هاي اجتماعي » با حضور200 نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد مناطق ویژه اجتماعی شهرستان های غرب استان کرمانشاه در صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارامروله، همایش «اعتياد و آسيب هاي اجتماعي » با حضور200 نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد مناطق ویژه اجتماعی شهرستان های غرب استان کرمانشاه درمجتمع امام حسن مجتبی (ع) صحنه  برگزار شد.

 

" وحید ارم آبادی " در حاشیه این مراسم در گفتگو با امروله عنوان کرد : اگر همه دستگاه ها مانند کمیته امداد کار فرهنگی انجام دهند و آموزش داشته باشند و خانوادها را آگاه به مشکلات ماهواره و اعتیاد نمایند ، شهر و استان خوب و متینی خواهیم داشت.

 

وی در ادامه اشاره ای به اهداف برگزاری این همایش داشت و ادامه داد  : هدف از برگزاری این کلاسها آشنایی خانواده ها با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای ماهواره و شبکه های اجتماعی می باشد.

 

ارم آبادی خاطر نشان کرد : خانواده به عنوان نخستین و مهمترین لایه تربیتی نسل جدید باید خود را به ابزار مهم و روش‌های صحیح تربیت دینی مجهز کند تا با عنایت خداوند شاهد کاهش جرائم و تهدیدات نوظهور باشیم.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهستان صحنه در پایان گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب در جامعه مسئله اعتیاد در جامعه کاهش یابد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد