حجت الاسلام زارعی:

حمایت از مبارزه با زمین خواری وظیفه شرعی همه مسوولين است

سرویس: شهرستانکد خبر: 285311|12:08 - 1394/03/31
نسخه چاپی
حمایت از مبارزه با زمین خواری وظیفه شرعی همه مسوولين است
امام جمعه شهرستان صحنه گفت: اگر کسی عَلم مبارزه با هرگونه فساد اقتصادی بویژه مسئله زمین خواری بردارد در حقیقت به مطالبه رهبری پاسخ داده و بر همه مسئولین در سطوح مختلف واجب است که از اون حمایت کنند.

" حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی "  در گفتگو باامرولهعنوان کرد : مسئله فساد اقتصادی که بخشی از آن به زمین خواری مربوط می شود مسئله ای است که مقام معظم رهبری بارها در جلسات خصوصی و عمومی به مسئولین نظام تذکر داده اند.

 

وی در ادامه  با اشاره به اینکه عدم مبارزه با فساد اداری اعتماد مردم را نسبت به دولت سلب می کند تصریح کرد : متاسفانه تعدای افراد با نفوذی که دارند برخی از زمین ها را تغییر کاربری می دهند و به منافع بالایی دست پیدا می کنند که این چنین جریاناتی اصلا زیبنده و قابل قبول نیست.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه بحث زمین خواری جزء فساد هایی است که در مقابل چشم مردم رخ می دهد تاکید کرد : حرکتی که برای مقابله با زمین خواری آغاز شده است اگر از حد شعار خارج شود یک اتفاق مبارک است و با متخلفین باید در مقابل چشم مردم برخورد گردد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: اگر کسی عَلم مبارزه با هرگونه فساد اقتصادی بویژه مسئله زمین خواری بردارد در حقیقت به مطالبه رهبری پاسخ داده و بر همه مسئولین در سطوح مختلف واجب است که از اون حمایت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد