رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

احداث پتروشیمی چهارم، کرمانشاه را به قطب محصولات پتروشیمی تبدیل می‌کند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285476|11:37 - 1394/04/06
نسخه چاپی
احداث پتروشیمی چهارم، کرمانشاه را به قطب محصولات پتروشیمی تبدیل می‌کند
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه معتقد است: احداث چهارمین پتروشیمی در کرمانشاه می‌تواند استان را به قطب تولید محصولات پتروشیمی کشور تبدیل کند.

به گزارشامروله، 

کیوان کاشفی با اشاره به اینکه پس از یکسال و نیم تلاش سرانجام مجوز تأسیس پتروشیمی چهارم کرمانشاه در اسلام آباد غرب به تصویب وزارت نفت رسید، اظهار کرد: ایده‌ تأسیس پتروشیمی چهارم استان یکسال و نیم قبل توسط بخش خصوصی مطرح شد و مورد استقبال مسئولین و نمایندگان استان در مجلس قرار گرفت.

وی ادامه داد: تعدادی از کارآفرینان بخش خصوصی استان با محوریت اتاق بازرگانی نسبت به تأسیس شرکت مربوطه و پیگیری امور اقدام کردند که پس از طی تشریفات قانونی وتأمین مجوزها و امکانات مورد نیاز سرانجام این امر مهم مورد تأیید و تصویب وزارت نفت قرار گرفت.

کاشفی اخذ مجوز چهارمین پتروشیمی کرمانشاه را بیانگر همکاری و تعامل مسئولین استان، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی دانست.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه شرکت ماهان شیمی زاگرس برای اجرای این طرح تاسیس شد، عنوان کرد: در این پروژه عظیم حدود پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

به گفته این مسئول، این پروژه شامل GTP/GTO and chains خواهد بود و بطور مستقیم سه هزار نفر اشتغالزایی خواهد داشت و صنایع متعدد پائین دستی آن نیز موجب شکوفایی منطقه خواهد شد.

کاشفی افزود: بزودی فراخوان جهت علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این طرح مهم انجام خواهد شد و همشهریان می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این پروژه در این امر مهم مشارکت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تأسیس این پتروشیمی در استان، کرمانشاه به قطب تولید محصولات پتروشیمی کشور تبدیل گردد.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: امیدواریم در آینده نزدیک و با تقویت بخش خصوصی استان شاهد اجرای پروژه‌های مهم دیگری در استان باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد