حجت الاسلام سید سامعی:

ویژه برنامه‌های ماه رمضان در ۵۰ مسجد صحنه برگزار می شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 285706|13:21 - 1394/04/13
نسخه چاپی
 ویژه برنامه‌های ماه رمضان در ۵۰ مسجد صحنه برگزار می شود
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت : ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بیش از ۵۰ مسجد شهرستان با کمک و پشتیبانی مبلغین و مبلغات برگزار می‌شود.

" حجت الاسلام سید حسین سید سامعی " در گفتگو با امروله، عنوان کرد : برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بیش از ۵۰ مسجد شهرستان با کمک و پشتیبانی مبلغین و مبلغات برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: حمایت از ترویج و ترغیب قرآن‌آموزی، ساماندهی، پشتیبانی و استقرار مبلغین، حمایت و هدایت تشکلهای دینی، حمایت از آموزش ‌های تخصصی از جمله وظایف عمده اداره تبلیغات اسلامی است.

 

سیدسامعی وظیفه اداره تبلیغات اسلامی را هدایت، نظارت و حمایت دانست و عنوان کرد: آمایش منطقه‌‌ای در فعالیت‌‌های فرهنگی، ارتقای سرمایه اجتماعی، افزایش امکان دسترسی همگان به آموزه‌‌ها و تبلیغ دینی، افزایش فعالیت‌‌های آموزشی و فرهنگی از اولویت ‌های اداره تبلیغات اسلامی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب جهت استغفار و توبه خواند و گفت: باید از این ماه به بهترین نحو استفاده شود، زیرا تمام فعالیت‌های انسان روزه‌دار اعم از خوابیدن، نفس کشیدن، راه رفتن، عبادت محسوب می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد