یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

دشمن به دنبال دور کردن جوانان از تعالیم دین اسلام است / عملیات مرصاد یک فرصت برای حضور در کاروان شهدا بود

سرویس: شهرستانکد خبر: 286363|14:45 - 1394/05/05
نسخه چاپی
دشمن به دنبال دور کردن جوانان از تعالیم دین اسلام است / عملیات مرصاد یک فرصت برای حضور در کاروان شهدا بود
پایگاه خبری امروله : یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: عملیات مرصاد یک فرصت طلایی برای آن دسته از افرادی بود که از قافله شهدا جا مانده بودند و شهادت را طلب می کردند.

به گزارشامروله، یادواره شهدای عملیات مرصاد و مراسم یادبود بسیجی رزمنده حسین دهنوی با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران ، مسئولین ادارات و جمعی از آحاد مختلف مردم در مسجد امام خیمینی(ره) شهر صحنه برگزار شد.

 

در این مراسم محمد طالبی عنوان کرد: استان کرمانشاه یکی از استان های کشور بود که در آن جنگ شروع و در همین منطقه هم جنگ به پایان یافت و در طول مدت جنگ تحمیلی بسیاری از رزمندگان برای دفاع از خاک خود جانباز ، اسیر و شهید شدند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات های بسیاری در این جنگ هشت ساله توسط رزمندگان به وقوع پیوست گفت: یکی از عملیات هایی که در تاریخ جنگ تحمیلی بسیار قابل توجه است عملیات مرصاد می باشد که هم دارای ارزش معنوی و هم ارزش غیر معنوی می باشد به گونه ای که عملیات مرصاد یک فرصت طلایی برای آن دسته از افرادی بود که از قافله شهدا جا مانده بودند و شهادت را طلب می کردند.

 

طالبی همچنین با تقدیر از ایثار خانواده معظم شهدا گفت: شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از ارزش های اسلامی حاکم بر این نظام الهی جان خود را تقدیم کردند و امروز همه ما وظیفه داریم تا با ادامه راه شهیدان از آرمان های آنان حراست کرده و راه آنان را ادامه دهیم.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس درپایان گفت: دشمن با ترفند های گوناگون به دنبال تسخیر افکار و عقاید جوانان ما می باشد و تا کنون از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است به همین منظور امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب دینی می تواند بسیاری از حربه های دشمن را در جامعه از بین ببرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد