در ادامه سرقت اخبار این پایگاه خبری صورت گرفت

انتشار بدون منبع خبر پایگاه خبری تحلیلی امروله در هفته نامه پویان غرب /رویه ای غلط که به اعتماد مردم ضربه می زند + سند

سرویس: شهرستانکد خبر: 286683|14:26 - 1394/05/15
نسخه چاپی
انتشار بدون منبع خبر پایگاه خبری تحلیلی امروله در هفته نامه پویان غرب /رویه ای غلط که به اعتماد مردم ضربه می زند + سند
پایگاه خبری امروله : هفته نامه پویان غرب در شماره جدید خود با بی اخلاقی رسانه ای خبر " مرگ تدریجی ریه های تنفسی شهرستان صحنه " را به نام خود مصادره کرده است.

به گزارشامروله، انتشار بدون منبع اخبار به عنوان یکی از چالش های بین رسانه های کشور مدت هاست که مطرح گردیده و تدام این کارغیر اخلاقی مشکلاتی را در عرصه خبری ایجاد نموده است که برخی از خبرگزاری های کشوری و رسانه های مکتوب در اقدامی غیر حرفه ای اخبار و گزارشاتی را با نام خود منتشر می کنند.

 

در تازه ترین سرقت خبری از پایگاه خبری امروله مربوط به گزارش خشک شدن تدریجی باغات این شهرستان  با نام "مرگ تدریجی ریه های تنفسی شهرستان صحنه"می باشد که هفته نامه پویان غرب در شماره جدید خود بدون درج منبع آن را به نام خود مصادره کرده است.

 

البته تاکنون و صرفاً به جهت حفظ آبرو نسبت به نام اینگونه خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب پرهیز می شد اما به دلیل تداوم این روند، پایگاه خبری امروله هر گونه سرقت اخبار خود را با سند منتشر خواهد کرد .

 

 

امید است همکاران رسانه ای مجازی ومکتوب از این رفتار توهین آمیز خود دست کشیده و حقوق سایر رسانه های مجازی به خصوص رسانه های محلی را نادیده نگیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد