در دو بخش بانوان و آقایان؛

ایران قهرمان مسابقات بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته در کرمانشاه شد + تصاویر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286864|11:55 - 1394/05/24
نسخه چاپی
	ایران قهرمان مسابقات بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته در کرمانشاه شد + تصاویر
مرصاد نیوز: رقابت‌های بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته مردان و زنان ۲۲ مرداد ماه امسال به مدت دو روز و با حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشامروله، به نقل از مرصاد اسپرت،  مسابقات بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته مردان و زنان که از 22 مرداد ماه به مدت 2 روز کار خود را رسما آغاز کرده بود با قهرمانی تیم ایران در بخش بانوان و آقایان به کار خود خاتمه داد.

 
در این رقابتهای 2 روزه که 342 کاراته کای زن و مرد در قالب تیمهایی از کشورهای ژاپن – هلند – ترکیه - عراق – پاکستان – لبنان – زیمبابوه – امارات متحده عربی – افغانستان – آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند ، تیمهای ایران در 2 بخش بانوان و آقایان ، به مقام قهرمانی رسیدند.
 
گفتنی است در پایان این  2 روز پیکار 185 کاراته کای مرد از 11 کشور حاضر در مسابقات، در مجموع شمارش مدال در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، تیمهای ایران با 25 مدال طلا، 23 نقره و 26 برنز – زیمبابوه با یک طلا و یک برنز و کردستان عراق هم، با یک نقره و 2 برنز، به ترتیب در جایگاههای اول تا سوم قرار گرفتند و  تیم بانوان جمهوری اسلامی ایران با ۱۰ طلا، ۱۲ نقره و ۱۳ نشان برنز در روز نخست این دیدارها به مقام قهرمانی دست یافت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد